اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رسیدگی به 7935 پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: از شهریورماه سال گذشته تا کنون هشت هزار و ۳۱۰ فقره پرونده در حوزه‌های کالا و خدمات، بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز به شعب رسیدگی کننده وارد و تعداد هفت هزار و ۹۳۵ فقره پرونده رسیدگی شده است.

رسیدگی به 7935 پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری

محمدرضا عمرون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از شهریورماه سال گذشته تا کنون هشت هزار و ۳۱۰ فقره پرونده در حوزه‌های کالا و خدمات، بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز به شعب رسیدگی‌کننده وارد و تعداد هفت هزار و ۹۳۵ فقره پرونده رسیدگی شده است و متهمین پرونده‌ها مجموعاً به بیش از ۵۲۴ میلیارد ریال به‌عنوان جزای نقدی در حق دولت محکوم شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به اهتمام جدی دولت سیزدهم مبنی بر برخورد با قاچاقچیان با رشد ۴۶ درصدی مواجه بوده‌ایم و در این حوزه متخلفان علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش از ۴۲۱ میلیارد ریال به عنوان جزای نقدی محکوم شدند.

وی ادامه داد: ۳۵۶ میلیارد ریال از جزای نقدی متهمان اخذ و به خزانه دولت واریز و نسبت به مدت مشابه سال قبل در این زمینه ۲۵درصد رشد داشته‌ایم.

عمرون در خصوص ضرورت حضور مستمر تعزیرات حکومتی در سطح بازار و عزم دولت مردمی سیزدهم برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، اظهار داشت: در مدت یکسال از آغاز دولت سیزدهم تعداد سه هزار و ۹۱۴ گشت مشترک با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌ها و مراجع نظارتی انجام و  ۸۵۹ متخلف شناسایی که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

وی در پایان از مردم خواست تا گزارش‌های خود را در خصوص تخلفات اقتصادی به ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان و یا سامانه ثبت شکایات tazirat135.ir  اعلام کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول