اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دروازه عاشقی| امکانات سپاه در خدمت زائران اربعین خواهد بود

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در بازدیدی که از مواکب خدمت رسان صورت گرفت، مقرر شد تا امکانات سپاه برای کمک به این امر بسیج و وارد چرخه شومد.

دروازه عاشقی| امکانات سپاه در خدمت زائران اربعین خواهد بود

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام اربعین یکی از خدمات مهمی که باید صورت پذیرد، خدمات‌دهی به زائران است.

وی با بجای آوردن حمد و ثنای الهی بابت وجود دو مرز فعال در استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی، بیان کرد: به همت هیئات مذهبی، خیرین و مردم خونگرم خوزستان اقدامات بسیار خوبی برای خدمت به زائرین صورت گرفته و در دو مرز شلمچه و چذابه تسهیلات خوبی برای زائرین دیده شده است، ولی این امور  به جهت اینکه در دو سال گذشته کرونا مانع از انجام این اجتماع مردمی شده بود، باید به چرخه فعالیت برگردند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، تصریح کرد: امروز برای اینکه در مجموعه سپاه و بسیج بتوانیم در کار خدمت‌رسانی نقشی ایفا کنیم، از مواکب، خادمین و خیرین مستقر در این مرزها بازدیدی به عمل آمد تا در کنار آن، امکانات سپاه را نیز برای کمک به این امر بسیج و وارد چرخه کنیم.

شاهوارپور افزود: سپاه خوزستان در بحث آبرسانی، درمان، ترابری و حمل و نقل، امکاناتی دارد که باید برای خدمت به زائران وارد چرخه فعالیت شود و در این بین پایگاه‌های بسیج نیز نقش فعالی را ایفا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ما خود را خادم مردم می‌دانیم، خاطرنشان کرد: اربعین همایش بزرگ جهان اسلام، یک اجتماع بی‌نظیر و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است که با وجود وحدتی که بین همه مسلمین و شیعیان ایجاد می‌کند، قطعاً یک رزمایش بزرگی است که ائمه طاهرین به ویژه سالارشهیدان علاقه‌مند به این اجتماع واحد و متحد است، لذا باید کمک کنیم که این سفر معنوی، به بهترین شکل برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول