اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

با حضور وزیر رفاه: پروژه ملی «استیل کورد» زنجان افتتاح شد

همزمان با هفته دولت و با حضور سرپرست وزارت کار، رفاه، تعاون و اموراجتماعی پروژه ملی «استیل کورد» در شرکت نخ تایر زنجان افتتاح شد.

با حضور وزیر رفاه: پروژه ملی «استیل کورد» زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در هفته دولت و با حضور سرپرست وزارت کار، رفاه، تعاون و امور اجتماعی پروژه ملی «استیل کورد» زنجان افتتاح شد.

در راستای تکمیل زنجیره تولید لاستیک در زیر مجموعه هلدینگ تاپیکو، پروژه ملی استیل کورد در شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صبا با سرمایه‌گذاری بالغ بر 9 میلیون یورو در فاز نخست با حضور  محمدهادی زاهدی‌وفا در زنجان افتتاح شد.

با افتتاح این پروژه زنجیره ساخت لاستیک در هلدینگ تاپیکو تکمیل و محصولات آن در   انواع های رادیال اعم از تایرهای PCR (تایر انواع سواری) تایرهای TBR ( تایر اتوبوسی کامیون و کشنده های بزرگ) و تایر OTR ( راهسازی و تایرهای خاص) استفاده می‌شود. این پروژه در مساحتی به میزان 13 هزار و 500 متر مربع در مدت 9 ماه عملیاتی به بهره‌برداری رسیده  و در فاز نخست آن 12 هزار تن در سال تولید خواهد داشت که باعث صرفه جویی 20 میلیون یورویی برای کشور خواهد شد.

فاز دوم این پروژه ملی با سرمایه‌گذاری 21 میلیون دلاری و صرفه‌جویی سالانه 45 میلیون دلاری جزو اولویت‌های منشور توسعه هلدینگ تاپیکو تعریف و بزودی به اجرایی خواهد شد.

لازم به ذکر است، در این مراسم زاهدی وفا سرپرست وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی به همراه میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا و جمعی از مقامات استانی از جمله آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان حضور داشنتد.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول