اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یک منبع امنیتی عراق: پروازهای فرودگاه بغداد برقرار است

همزمان با یورش آشوبگران حامی جریان صدر به کاخ ریاست جمهوری و دیگر نهادهای دولتی در منطقه سبز، یک منبع امنیتی اعلام کرد که پروازهای فرودگاه بغداد همچنان برقرار است.

یک منبع امنیتی عراق: پروازهای فرودگاه بغداد برقرار است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع امنیتی عراق امروز دوشنبه گفت که پروازها از و به فرودگاه بین‌المللی بغداد ادامه داد.

شبکه روسیاالیوم به نقل از این منبع گزارش داد که «تا به این لحظه هیچ دستوری در خصوص توقف پروازها صادر نشده و پروازها به صورت عادی ادامه دارد».

مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق بعد از ظهر امروز (دوشنبه) مدعی شد که از تمامی فعالیت‌های سیاسی کناره‌گیری می‌کند. در پی صدور بیانیه وی آشوبگران حامی جریان صدر در منطقه سبز به برخی ساختمان‌های دولتی کرده‌اند.(جزئیات بیشتر).

جریان صدر عراق از بیش از یک ماه گذشته به دلیل اختلافات سیاسی، طرفدارانش را به تظاهرات وا داشته و آنان با اشغال ساختمان پارلمان روند سیاسی کشور را تعطیل و تشکیل دولت جدید را به تاخیر انداخته‌‌اند. به گفته کارشناسان امید می‌رود تا با کناره‌گیری مقتدی صدر از فعالیت‌های سیاسی، به مرور بساط چنین تجمعات و آشوبگری‌ها نیز برچیده شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول