اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کلنگ ساخت کلانتری شهرک ویره صباشهر بر زمین زده شد

مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث کلانتری شهرک ویره صباشهر برگزار و مقرر شد ساختمان این کلانتری ظرف مدت ۳ ماه توسط شهرداری صباشهر ساخته شود.

کلنگ ساخت کلانتری شهرک ویره صباشهر بر زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، آئین کلنگ‌زنی احداث کلانتری شهرک ویره صباشهر عصر امروز با حضور فرماندار ویژه شهریار، فرمانده انتظامی شهرستان شهریار و مسؤولان مدیریت شهری صباشهر برگزار شد.

امیرعباس شفیع زاده فرماندار ویژه شهریار در این مراسم با تاکید بر اهمیت و جایگاه امنیت گفت: مجموعه استانداری، فرمانداری و فرماندهی انتظامی غرب استان و شهرستان در زمینه ارتقای سطح امنیت اهتمام ویژه دارند، لذا تلاش داریم با همراهی شهرداران و اعضای شوراهای شهر بتوانیم سطح امنیت منطقه را گسترش دهیم.

وی با اشاره به شرایط اجتماعی حاکم بر منطقه تصریح‌کرد: احداث کلانتری ویره از نیازهای صباشهر در این منطقه بود که با پیگیری‌ها این مهم عملیاتی شد و مجموعه دست اندرکاران اجرای این پروژه، مدیریت شهری و شهردار صباشهر اعلام کرده‌اند که در مدت زمان ۳ ماه ساختمان این کلانتری احداث خواهد شد تا شهروندان از خدمات آن بهره‌مند شوند.

علی ملکی شهردار صباشهر نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت این پروژه در ارتقای امنیت شهری، گفت: زمینی به مساحت ۱۳۱۵ متر مربع از سوی مدیریت شهری در اختیار نیروی انتظامی قرار داده شد تا کلانتری شهرک ویره احداث شود و مقرر شده نیروی انتظامی اعتبار ۶ میلیارد تومانی به این پروژه اختصاص دهد تا بتوانیم درطول حدودا ۳ ماه ساختمان کلانتری را احداث کنیم.

شهردار صباشهر بیان‌کرد: این دومین کلانتری صباشهر خواهد بود که امیدواریم با احداث آن مشکلات حوزه امنیت شهرمان مرتفع و مردم از امنیت پایدار بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ش/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول