اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اعزام اولین کاروان کودکان کار شهر تهران به مشهد

مدیرعامل سازمان رفاه،‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اعزام کاروان زیارتی کودکان کار به مشهد مقدس توسط شهرداری تهران خبر داد.

اعزام اولین کاروان کودکان کار شهر تهران  به مشهد

احمد احمدی‌صدر مدیرعامل سازمان رفاه،‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،‌ اظهار داشت: امروز نخستین کاروان زیارتی کودکان کار به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: نخستین کاروانی که امروز به مشهد اعزام خواهد شد شامل 150 پسر است که فردا نیز در قالب دومین کاروان 200 کودک کار دختر به مشهد جهت زیارت اعزام می‌شوند.

مدیرعامل سازمان رفاه،‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: کودکان کاری که به مشهد مقدس اعزام می‌شوند افرادی هستند که تحت پوشش ۳۰ مرکز تعلیم و تربیت و حمایتی پویا شهر تهران هستند.

احمدی‌صدر با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای این کودکان در این اردو گفت: اعزام کودکان کار به مشهد مقدس در قالب اردوی زیارتی ادامه خواهد داشت و این کودکان با قطار و در مدت سه شب و چهار روز در مشهد مقدس خواهند بود و از برنامه‌های فرهنگی مانند زیارت ،برگزاری مراسم جشن تکلیف،برنانه های تربیتی، سیاحتی و تفریحی، بازدید از موزه و اجرای مسابقه و اعطای جوایز بهره مند خواهند شد.

وی افزود: برخی از این کودکان که به سن جشن تکلیف رسیده مراسم جشن تکلیف‌شان در مشهد برگزار خواهد شد و اعطای بسته‌های سوغات و فرهنگی برای همه کودکان زائر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول