اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس اتخاذ شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: باید تدابیر خاصی برای حمل و نقل عمومی در خصوص بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی و همزمانی آن با ایام اربعین به ویژه برای بازه زمانی بازگشت زائران داشته باشیم.

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس اتخاذ شود

مسعود محمدی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: همزمان با آغاز پاییزو مهرماه دانش آموزان راهی مدرسه می‌شوند امسال مراکز آموزش عالی و مدارس به صورت حضوری برگزار و به آمار مسافران حمل و نقل عمومی در کلانشهر کرج افزوده می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به در پیش بودن اربعین، بازگشایی مدارس و مباحث ترافیکی مدارس بعد از دو سال تعطیلی به دلیل شیوع کرونا بازگشایی می‌شوند و به همین منظور نباید شاهد اتفاقات تلخی در حوزه ترافیکی سطح شهر و کمبود حمل و نقل عمومی اتوبوس شویم.

محمدی افزود: لازم است تدابیر ویژه‌ای توسط مدیریت شهری درخصوص استفاده از اتوبوس‌های خریداری شده و تامین راننده آن که ۲۰ روز گذشته مصوبه به کارگیری راننده‌ها توسط شورای شهر تصویب و به شهرداری ابلاغ شده بود هر چه سریعتر اقدام شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول