اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ترامپ اف‌بی‌آی را به صحنه‌سازی درباره اسناد کشف‌شده متهم کرد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا اف‌بی‌آی را به صحنه‌سازی در ماجرای جستجوی محل اقامت او برای کشف اسناد محرمانه متهم کرده است.

ترامپ اف‌بی‌آی را به صحنه‌سازی درباره اسناد کشف‌شده متهم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا مأموران اف‌بی‌آی را به صحنه‌سازی هنگام جستجوی منزل او برای کشف اسناد محرمانه متهم کرده است.

طبق نوشته روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ مدعی شده هدف مأمورا اف‌بی‌آی از انتشار عکسی در تاریخ ۸ آگوست این بوده که او بد جلوه داده شود.

شکوائیه‌ای که وزارت دادگستری آمریکا تنظیم کرده افشا می‌کند که مأموران اف‌بی‌آی در عمارت اعیانی دونالد ترامپ در ایالت فلوریدا اسنادی که برخی از آنها فوق‌سری بوده‌اند پیدا کرده‌اند.

عکسی که تقدیم دادگاه شده بین ۱۵ تا ۲۰ سند را در حالی که روی فرش محل اقامت ترامپ پخش شده‌اند نشان می‌دهد. با آنکه محتوای برخی از این اسناد به نحوی پوشانده شده‌اند که معلوم نباشند بالای برخی از آنها عبارت «محرمانه» یا «فوق محرمانه» دیده می‌شود. 

ترامپ در شبکه اجتماعی اش تروث‌سوشال به انتشار این عکس واکنش نشان داد و نوشت: «روشی که اف‌بی‌آی در جریان حمله به مار ئه لاگو اسناد را با عجله روی زمین ریخته (طوری که وانمود کنند که این کار را من انجام داده‌ام) و بعد برای مشاهده عموم شروع به عکسبرداری کرده‌اند، وحشتناک است.»

پیش از این نیز نشریه «رولینگ استون» به نقل از منابع مطلع گزارش داد ترامپ جزئیاتی در خصوص اقدامات غیر اخلاقی ماکرون را برای دستیارانش به شوخی بازگو می‌کرده است. طبق این گزارش، اخیراً اف‌بی‌آی در تفتیش عمارت ترامپ در فلوریدا فایلی با عنوان «اطلاعات درباره رئیس‌جمهور فرانسه» را یافته است.

دادستانها در آمریکا در یک سند دادگاهی در روز دوشنبه فاش کردند وزارت دادگستری آمریکا بررسی اولیه اسناد توقیف شده در اقامتگاه دونالد ترامپ مشهور به «مار-ئه-لاگو» در ایالت فلوریدا را با هدف تشخیص اینکه این اسناد مشمول قانون حفظ محرمانگی در رابطه وکیل/موکل هستند به پایان رسانده است.

این اسناد اوایل ماه جاری میلادی در حمله ماموران اف.بی.آی به اقامتگاه مار-ئه-لاگو کشف وضبط شدند و بعدا گزارش شد که در میان آنها چندین سند با طبقه بندی «فوق محرمانه» وجود داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول