اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

کاربرد سرامیک‌های اکسیدی

مواد اولیه و پودر سرامیک اکسیدی با فرمولاسیون خاصی تولید و عرضه می‌گردد و با نام‌های اکسید آلومینیوم، آلومینا و آلفا آلومینا شناخته شده‌است.

کاربرد سرامیک‌های اکسیدی

قطع به یقین یکی از اقدامات بسیار کاربردی و مفید بشر، تولید سرامیک های اکسیدی بوده‌است. این محصول که در دسته‌ی سرامیک‌های مهندسی قرار دارد، برای استفاده در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری مناسب ‌‌است. تولیدکنندگان این حوزه برای ارائه این محصول، از فناوری جدید بهره برده‌اند تا سرامیک های اکسیدی را با ویژگی‌های متمایز از سایر انواع کاشی و سرامیک تولید و عرضه نمایند. در واقع آنچه که به تولید‌‌کنندگان سرامیک‌های ساختمانی، در تولید این نوع از محصولات مدرن کمک رسانده‌است، پودرهای اکسیدی معجزه‌آسا بوده‌اند. از آنجا که سرامیک اکسیدی به‌عنوان یکی از محصولات جدید و تولید‌شده بر اساس فناوری به‌خوبی شناخته نشده‌ است، در این مقاله همه چیز درباره سرامیک اکسیدی برایتان روشن خواهد شد.

چرا سرامیک های اکسیدی منحصربه‌فرد هستند؟

آنچه که موجب متمایز‌ شدن سرامیک اکسیدی از سایر انواع محصولات می‌گردد، مواد اولیه و پودری است که در تولید آن استفاده می‌شود. این پودر که با فرمولاسیون خاصی تولید و عرضه می‌گردد، با نام‌های اکسید آلومینیوم، آلومینا و آلفا آلومینا شناخته شده‌است. این نوع از مواد اولیه که با فرمول شیمیایی خاصی تولید شده‌است، پس از سال‌ها تحقیق و بررسی به ‌دست‌آمده و امروزه به‌عنوان پودری فوق‌العاده شناخته می‌شود. استفاده از پودرهای اکسیدی در تولید کاشی و سرامیک موجب بالا رفتن مقاومت لعاب کاشی شده و میزان چسبندگی آن را افزایش می‌دهد. سرامیک‌هایی که با استفاده از مواد پودری اسیدی تولید و عرضه می‌شوند، توانایی تحمل درجه حرارت 1000 سانتی‌گراد را نیز دارند و به همین علت سرامیک اکسیدی نوعی سرامیک منحصربه‌فرد شناخته می‌شود. البته این ویژگی تنها مزیت موجود در سرامیک اکسیدی نبوده و به کار بردن پودرهای اکسیدی مزایای خاص دیگری را هم به وجود می‌آورد. برخی از مهم‌ترین مزایای این نوع از سرامیک‌ها به شرح زیر ‌‌هستند:

دارای رنگ سفید با بهترین درجه رنگ
دارای براقیت و زیبایی بالا
مقاومت و طول عمر بیشتر
دارای سختی و پایداری بالا

ظهوریافتن مزیت‌های فوق در کاشی‌های اکسیدی، فقط و فقط به علت استفاده از پودرهای اکسید آلومینیوم بوده‌است؛ بنابراین برای شناخت این نوع از سرامیک می‌بایست پودرهای اکسیدی شناخته شوند.

سرامیک اکسیدی ضد سایش است!

با قاطعیت می‌توان گفت، یکی از برترین ویژگی‌های سرامیک های اکسیدی، ضد سایش و خوردگی‌بودن آنهاست. این نوع از سرامیک‌ها با قابلیت ضد سایشی که دارند برای استفاده در مکان‌های آزمایشگاهی نیز کاملاً مناسب خواهند بود. در یک عبارت ساده: از این نوع سرامیک‌ها می‌توان در هر فضایی بدون محدودیت بهره برد.

 آلفا آلومینا، اکسید گرانبهایی است که موجب با کیفیت‌شدن این نوع کاشی‌ها شده و می‌توان آن را به سان یک گوهر مهم ارزشمند دانست. به طور کلی خرید کاشی‌های و سرامیک‌هایی که با روش اکسیدی تولید شده‌اند، معقولانه‌ترین تصمیمی است که ساختمان‌سازان در پروسه کاری خود می‌گیرند.

عقب نماندن تولیدکنندگان در بازار رقابتی

این روزها که قیمت محصولات به‌صورت آنلاین و روزانه بالا و پایین می‌شود، هر تولید‌‌کننده‌ای که از تولید محصولات مدرن عقب بماند، متضرر خواهد بود. از آنجا که سرامیک‌ های اکسیدی با ویژگی‌های خاص خود، خیلی زود در بازار رونق گرفته و متقاضی دارند، بهتر است هر تولیدکننده‌ای اقدام به طراحی خط تولید سرامیک اکسیدی نماید. طبیعتاً تولید ‌‌کننده کاشی و سرامیک اکسیدی برای اقدام به تولید نیازمند مواد اولیه خام از جمله پودر آلومینایی خواهد بود. کما اینکه بسیاری از تولید‌‌کنندگان علاوه بر تولید سرامیک از این ماده برای تولید سایر محصولات سرویس بهداشتی نیز استفاده می‌نمایند. به دلیل اینکه این نوع پودر از اصلی‌ترین مواد لعاب کاشی محسوب می‌شود، کیفیت آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار ‌‌است؛ بنابراین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک می‌بایست بهترین مرجع خرید پودر اکسیدی را بشناسند.

قیمت سرامیک های اکسیدی چقدر است؟

بدیهی است که سرامیک‌های پیشرفته اکسیدی قیمت بالاتری نسبت به سرامیک‌های قدیمی در بازار دارند، اما با توجه به ویژگی‌ها و طول عمر بالایی که این نوع از سرامیک دارد، کاملاً مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌گردند. به همین‌دلیل هیچ تولید ‌‌کننده‌ای از تولید و عرضه‌ی سرامیک اکسیدی ضرر نخواهد کرد. از سوی دیگر هر خریداری که سرامیک‌های پیشرفته و مدرن در ساخت‌وساز خود استفاده نماید هم از خرید خود سود خواهد کرد.

آیا پودرهای اکسیدی در ایران تولید می‌شود؟

یکی از نگرانی‌های بسیار مهم تولیدکنندگان سرامیک های اکسیدی، آن است که مواد اولیه از جمله آلومینا را چگونه تهیه نمایند. خوشبختانه علی‌رغم وجود تحریم‌های سخت و سنگین‌، بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصولات مبتنی بر فناوری، موفق به تولید پودر مخصوص کاشی و سرامیک اسیدی شده‌اند. به همین جهت شرکت‌های داخلی برای تهیه‌ی مواد اولیه خود نیاز به مشارکت با شرکت‌های وارداتی و پرداخت هزینه‌های گزاف نخواهند داشت. تولید داخلی پودرهای اکسیدی خود یکی از عاملان پیشرفت فعالان این حوزه محسوب می‌شود.

آشنایی با شرکت فیدار پودرسرام ویرا

یکی مشهورترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید پودرهای مخصوص سرامیک‌ های اسیدی، شرکت فیدار پودر سرام ویرا ‌‌است. این شرکت تخصصی که فعالیتی بیش از ده سال را در سابقه‌ی کاری خود به ثبت رسانده، به‌صورت اختصاصی در زمینه تولید پودر اکسیدی در یک سال گذشته فعال بوده‌است. این مجموعه با به‌کارگیری مهندسین و پرسنل مجرب و ماهر، توانسته محصولات مختلفی را تولید کند که برای پیشبرد اهداف صنایع مختلف پرکاربرد ‌‌است. به همین جهت صنایع تولید محصولات پولیشی، محصولات نسوز، سرامیک‌های مهندسی و... با این شرکت حرفه‌ای در همکاری هستند. این تیم زبده با ارائه محصولات باکیفیت و تضمینی، رضایت کلیه‌ی مشتریان خود را جلب نموده و بدون نارضایتی تا به امروز فعالیت داشته‌است.

 

راه‌های دسترسی به شرکت فیدار پودر سرام ویرا

کارمندان و مدیران حاذق این مجموعه تولید ‌‌کننده از امکانات تکنولوژی نسل پنجم عقب نمانده و با راه‌اندازی یک وبسایت اختصاصی، دسترسی مشتریان را تسهیل نموده‌است؛ بنابراین تهیه‌ی مواد اولیه سرامیک های اسیدی و... تنها با چند کلیک ساده در سایت مجموعه میسر خواهد بود. از سوی دیگر برای دریافت مشاوره آنلاین از طریق سایت نیز امکاناتی قرار داده‌شده که خدمات‌‌‌رسانی به مشتریان را سرعت می‌بخشد.

برای دسترسی آسان به این شرکت تخصصی، راهکار ساده کلیک بر روی لینک https: //cerampowder. com‌‌ است. قطع به یقین همکاری با این شرکت رو به پیشرفت و مشهور کشوری می‌تواند موجبات پیشرفت و ترقی تمامی تولیدکنندگان کشوری را فراهم آورد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول