اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۲۸ هزار گذرنامه برای زائران اربعین خراسان جنوبی صادرشد

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت:۲۸ هزار و و ۴۵۶ گذرنامه برای اربعین در خراسان جنوبی صادر شده است.

۲۸ هزار گذرنامه برای زائران اربعین خراسان جنوبی صادرشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ زنگویی، رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ظهر امروز در بازدید از دفاتر پلیس +10 بیرجند اظهارداشت: این تعداد از ابتدای تیرماه تا ابتدای شهریور ماه برای درخواست کنندگان صادر وتحویل شده است.

وی  با اشاره به اینکه  افرادی که فاقد گذرنامه هستند اجازه خروج از کشور را ندارند گفت: حتما زائران برای درخواست  گذر موقت به پلیس +10 مراجعه کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود : متقاضیان برای تمدید گذرنامه در مرکز استان به اداره مهاجرت وگذرنامه انتظامی و در شهرستانها به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان مراجعه کنند.

زنگویی با اشاره به اینکه هر شخصی که به هر دلیلی گذرنامه اصلی برایش صادر نشده می تواند تقاضای گذرنامه موقت داشته باشد گفت: صدور گذر نامه موقت اربعین حداکثر ظرف 72 ساعت و از طریق اداره پست به آدرس متقاضیان تحویل می‌شود.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه  فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: افرادی که تاریخ صدور گذرنامه آن‌ها از تاریخ 1 شهریور 91 به بعداست و فاقد اعتبار و سالم است که قصد سفر در مراسم اربعین دارند برای تمدید گذرنامه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/4905

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول