اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تکمیل ۴ هزار پروژه نیمه کاره ورزشی کشور نیازمند مساعدت دولت و مجلس برای تامین اعتبار است

مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: در کشور چهار هزار پروژه نیمه کاره ورزشی با میانگین پنج تا بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده که برای تکمیل انها به مساعدت دولت و مجلس شورای اسلامی نیاز است.

تکمیل ۴ هزار پروژه نیمه کاره ورزشی کشور نیازمند مساعدت دولت و مجلس برای تامین اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمد هادی لقمان پور شنبه شب در مراسم افتتاح فاز نخست آکادمی حرفه‌ای فوتبال درودگر شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: بخش عمده ای از اعتبارات برای استان گلستان در سفر ریاست جمهوری به استان گلستان مصوب شده و می بایست مسئولان استانی و شهرستانی پیگیر تخصیص این اعتبارات در همه حوزه های صنعت، کشاورزی و به ویژه ورزش باشند.

وی تصریح کرد: افتتاح فاز نخست اکادمی حرفه ای فوتبال توسط سرمایه گذار شمال کشور در گنبدکاووس می تواند زمینه ساز پرورش بازیکنان مستعد در رشته های مختلف ورزشی به عنوان بازیکن مطرح کشوری و تیم ملی باشد.

مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از چهار هزار پروژه ورزشی نیمه کاره با میانگین پیشرفت فیزیکی بین پنج تا بیش از ۵۰ درصد در سطح کشور وجود دارد که با توجه به اعتبار زیاد در این حوزه نیازمند مساعدت دولت و مجلس شورای اسلامی است.

وی در خصوص واگذاری پروژه های نیمه کاره به بخش خصوصی گفت: تلاش داریم تا از محل ماده ۲۷ مازاد نیاز اماکن ورزشی این پروژها را به افرادی که دارای اهلیت بوده و به عنوان سرمایه گذار شناخته شدند واگذار کنیم.

لقمان پور ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان مبلغ ۶ میلیارد تومان برای تکمیل آکادمی والیبال شهرستان گنبدکاووس مصوب شده که تاکنون حدود دو میلیارد تومان ان تخصیص یافته و مابقی ان در اینده نزدیک تخصیص می یابد و شاهد بهره برداری این پروژه در دهه فجر امسال خواهیم بود.

فاز نخست اکادمی حرفه‌ای فوتبال شهرستان گنبدکاووس به بهره برداری رسید

مالک و سرمایه گذار آکادمی حرفه‌ای فوتبال درودگر گنبدکاووس گفت: در زمان کمک رسانی به مردم سیل زده در سال ۹۸ با مردم خوب گلستان اشنا شدم و در جریان کمبودهای فضاهای ورزشی ورزشکاران مستعد این منطقه قرار گرفتم.

محمد صادق درودگر اظهار کرد: در مزایده شرکت کردم و متناسب با طرح و ایده پروژه آکادمی فوتبال گنبدکاووس مبلغ مزایده را با اینکه برنده ان بودم از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به هشت میلیارد تومان ارتقاء دادم.

وی تصریح کرد: تاکنون برای بهره برداری فاز نخست این اکادمی شامل زمین چمن مصنوعی فوتبال و رختکن مبلغ ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کردم.

مالک و سرمایه گذار این آکادمی خاطرنشان کرد: در فاز دوم مجموعه ساختمانی این اکادمی شامل خوابگاه، سالن بدنسازی، سالن فیزیوتراپی، سالن اب درمانی، رستوران، فروشگاه و کتابخانه برای بچه هایی که در اینجا آموزش می بینند دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: فاز سوم این پروژه احداث پیست پیاده روی در اطراف زمین چمن بوده که والدین در ساعت انتظار برای بازگرداندن فرزندان به منزل از این پیست استفاده کنند.

درودگر گفت: این پروژه یک پروژه خانوادگی در راستای حفظ سلامت خانواده بوده و انتظار می رود مسئولان استانی و شهرستانی همراهی لازم را  در بهره برداری از  فاز سوم این پروژه داشته باشند.

وی بیان کرد: هرجا به پروژه های ورزشی توجه شده و مردم ان منطقه به انجام فعالیت های ورزشی ترغیب شدند بی شک تعداد بیماران و به تبع تعداد بیمارستان ها کاهش پیدا می کند.

 

 

خانه نوآوری در گنبدکاووس راه اندازی می‌شود

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: برای فارغ التحصیلان بیکار و خوش ذوق گنبدی و منطقه شرق خانه نواوری بزودی در گنبدکاووس راه اندازی می شود.

امانقلیچ شادمهر نیز در این مراسم اظهار کرد: شهرستان گنبدکاووس دارای استعدادهای زیادی در حوزه ورزشی در رشته های مختلف فوتبال، والیبال، سوارکاری، کشتی و غیره است.

وی تصریح کرد: از زمان مسئولیت بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تلاش دارم تا آکادمی فوتبال و والیبال و همچنین خانه نواوری را در شهرستان راه اندازی کنم که با تعامل و همکاری مسئولان کشوری، استانی و شهرستان این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: سوم مهرماه امسال مربی مطرح برزیلی در فوتبال در همین مکان برای استعدادیابی کودکان و نوجوانان در رشته ورزشی در گنبدکاووس حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول