اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۴۰۰ هزار نفر متقاضی پرواز برای سفر اربعین/ نبود پرواز روزانه در بجنورد، دلیل عدم توسعه خراسان‌شمالی است

وزیر میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گفت: در این ایام که سفر اربعین در پیش رو است، ۴۰۰ هزار نفر متقاضی پرواز برای سفر کربلا هستند که علی‌رغم تمام تلاش های وزارت راه، این وزارت خانه توانسته فقط ۱۰۰ هزار نفر را تقبل کند.

۴۰۰ هزار نفر متقاضی پرواز برای سفر اربعین/ نبود پرواز روزانه در بجنورد، دلیل عدم توسعه خراسان‌شمالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بدو ورود به بجنورد و در فرودگاه این شهرستان با اشاره به وضعیت حمل و نقل کشور اظهار کرد: در حوزه گردشگری یکی از مشکلات و موانع جدی مساله پروازی و ایرلاین ها است.

وی گفت: این موضوع هم در دولت و هم در سایر مراکز تصمیم‌گیر مطرح می شود.

وزیر میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری افزود: در این ایام که سفر اربعین در پیش رو است، ۴۰۰ هزار نفر متقاضی پرواز برای سفر کربلا هستند که علی‌رغم تمام تلاش های وزارت راه، این وزارت خانه توانسته فقط ۱۰۰ هزار نفر تقبل کند.

ضرغامی بیان داشت: با توجه به اهمیت سفر اربعین، همین تعداد نیز از سایر شهرها و استان ها حذف شده و در اختیار این سفر قرار گرفته شده است.

وی ادامه داد: اشکالی که وجود دارد این است که اکنون در سایر بخش ها، چه داخلی و چه خارجی، مشکل جدی جابجایی وجود دارد.

وزیر میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به پروازهای فرودگاه بجنورد نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به جایگاه بجنورد متاسفانه همین شهرستان و استان نیز روزانه پرواز در آن انجام نمی شود و همین دلیل باعث عدم توسعه این استان شده است.

ضرغامی بیان داشت: وزارت گردشگری با وزارت راه مذاکرات متعددی داشته و این نتیجه رسیده ایم که باید یک توزیع عادلانه ای در پرواز ها انجام شود تا عدالت پروازی در سراسر کشور قابل مشاهده باشد.

انتهای پیام/آ/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول