اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کسب مدال‌های رنگی پرستاران خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

رهاورد بانوان خراسان جنوبی در دهمین جشنواره فرهنگی - ورزشی پرستاران کشور ۲ مدال خوشرنگ است.

کسب مدال‌های رنگی پرستاران خراسان‌جنوبی  در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پرونده دهمین جشنواره فرهنگی-ورزشی پرستاران، گرامیداشت شهدای مدافع سلامت با معرفی برترین‌های هر رشته در اصفهان بسته شد.

در این ماراتن ملی حدود هزار ورزشکار جامعه پرستاری بانوان و آقایان سراسر کشور در ۸ رشته انفرادی پینگ‌پنگ، شطرنج، بدمینتون، دارت، شنا، دو ومیدانی و تیراندازی و ۲ رشته تیمی والیبال و فوتسال با هدف ایجاد شور و نشاط میان اعضا و کادر پرستاری به رقابت پرداختند.

در مسابقات قهرمانی دارت بخش بانوان دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران گرامیداشت شهدای مدافع سلامت نسیم محمدی از خراسان‌جنوبی با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد، زهره کشاورزی از شاهرود و  معصومه نیک پور از گناباد به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

در مسابقات دو ومیدانی رده سنی بالای ۵۰ سال این رویداد فرهنگی و ورزشی جامعه پرستاری کشور معصومه عبدلی از  خراسان‌جنوبی با کسب نشان برنز در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفت، معصومه یاسایی از خراسان شمالی قهرمان شد و شهناز نصیری از بندرعباس به نایب قهرمانی دست یافت.

انتهای‌پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول