اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

رئیس سازمان ثبت احوال:درگاه خدمات الکترونیک سازمان باعث تعامل دو سویه با مردم می‌شود

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه راه اندازی درگاه خدمات الکترونیک سازمان اقدامی مهم بوده است، این درگاه را باعث تعامل بیشتر و دو سویه با مردم معرفی کرد.

رئیس سازمان ثبت احوال:درگاه خدمات الکترونیک سازمان باعث تعامل  دو سویه با مردم می‌شود

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس؛ هاشم کارگر معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر لزوم نگاه نوآورانه در انجام امور برای دستیابی به تعالی سازمانی تاکید کرد.

هاشم کارگر معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور در جلسه شورای راهبردی این سازمان ضمن قدردانی از حضور وزیر محترم کشور در مراسم رونمایی و بهره برداری از پروژه های سازمان به تقدیر ایشان از سازمان ثبت احوال کشور اشاره کرد و اظهارداشت: وزیر کشور در مراسم افتتاح و بهره برداری از درگاه خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال کشور، سامانه تخصیص شناسه و رونمایی از کارت شناسایی موقت فاقدین شناسنامه و برخی پروژه های دیگر در حوزه فناوری اطلاعات از خدمات ارائه شده این سازمان قدردانی و ایجاد درگاه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت احوال کشور را اقدامی ارزشمند دانستند.

معاون وزیر کشور ادامه داد: ایشان همچنین مطرح کردند که ایده‌های نو و جدید در سازمان ثبت احوال شکل گرفته است و از جمله دستاوردهای این سازمان پایگاه اطلاعاتی نسبی و سببی است که نیازمندی‌های اطلاعاتی را برای سیاستگذاری‌های کشور مرتفع می سازد.

 رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه راه اندازی درگاه خدمات الکترونیک سازمان اقدامی مهم بوده که توانستیم با همدلی و همکاری انجام دهیم، گفت: درواقع این درگاه اقدامی نوآورانه تلقی شده و باعث تعامل بیشتر و دو سویه با مردم می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات در این درگاه گسترده تر خواهد شد، گفت: علاوه بر درگاه خدمات الکترونیک ما کارت شناسایی فاقدین شناسنامه را رونمایی کردیم که این امر اقدامی ارزشمند محسوب می‌شود و این مسیر را باید ادامه داده و به سمت هوشمند سازی و سازمانی تمام الکترونیک پیش رویم.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه باید خدمات بهینه و راحت تر به عموم مردم ارائه شود، گفت: سازمان ثبت احوال کشور قابلیت تبدیل به یک سازمان مجازی را دارد تا بتواند سازمانی چابک، توانمند و اثر گذار باشد.

کارگر بیان داشت: سازمان ثبت احوال کشور در راستای هوشمند سازی و ارائه خدمات گسترده و جامع می تواند الگو دیگر دستگاه‌ها شود.

معاون وزیر کشور افزود: تحول در ماموریت ها و تکالیف سازمانی، تحول در نحوه ارائه خدمات و حرکت به سمت سازمان هوشمند و تمام الکترونیک اولویت اصلی و محوری این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه وزیر کشور از عملکرد سازمان ثبت احوال کشور اظهار رضایت کردند، گفت: انگیزه بیشتری برای همکاران در ادامه مسیر تحولی سازمان را به همراه خواهد داشت.

معاون وزیر کشور در ادامه با اشاره به لزوم استفاده مناسب و بهینه از منابع سازمان در جهت بهره‌وری بیشتر نیروی انسانی، گفت: منابع انسانی و توجه به آن بسیار مهم بوده چراکه با همکاری و کمک و پشتکار همه کارکنان سازمان اقدامات ارزشمندی صورت خواهد گرفت.

کارگر بیان کرد: سازمان ثبت احوال نقش مهمی در تنظیم امور زندگی افراد و جامعه دارد همچنین در امور اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، انتظامی و امنیتی ثبت احوال حرف نخست را می زند بنابراین باید در جهت ارتقای این سازمان و خدمت به مردم همه با همکاری یکدیگر گام برداریم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: این مجموعه با عملکرد خود از جمله اتقان مدارک، ارایه خدمات آسان و در دسترس، می تواند تسهیل کننده امور برای مردم باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول