اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کردستان نایب‌قهرمان مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی کشور شد

کردستان با کسب 38 مدال رنگارنگ، در جایگاه دوم مدالی مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور ایستاد.

کردستان نایب‌قهرمان مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور 300 ورزشکار 14 لغایت 18 شهریور برگزار شد و تیم مچ‌اندازی استان کردستان با کسب 22 مدال طلا، 10 نقره و 6 برنز، بعد از خراسان رضوی در جایگاه دوم این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

نمایندگان کردستان در رده‌های سنی مختلف با دیگر ورزشکاران به رقابت پرداختند و در پایان 2 کاپ اولی در رده‌های امید و بزرگسالان و 1 کاپ دومی در رده‌ جوانان و 1 کاپ سومی در رده پیشکسوتان برای کردستان به دست آمد.

مربیگری و سرپرستی تیم استان کردستان در این دوره از رقابت‌ها بر عهده آقایان بهروز عباسی و افشین زارعی بود که با تجربه و مدیریت خاص خود نقش به سزایی در کسب این نتیجه ارزشمند برای کردستان ایفا نمودند.

گفتتی است، استان کردستان در این دوره از رقابت‌ها در رده نوجوانان نماینده‌ای نداشت و تیم میزبان با برتری محسوس خود در آن رده توانست در صدر جدول مدالی این دوره از رقابت‌ها قرار و استان کردستان با اندک اختلافی در جایگاه دوم ایستاد.

در بخش تیمی رده سنی جوانان، خراسان رضوی الف با 10 طلا، 3 نقره و یک برنز اول شد، کردستان با 1 طلا، 3 نقره و 2 برنز در جایگاه دوم ایستاد و اصفهان با 1 طلا و 2 نقره مقام سوم را کسب کرد.

در رده سنی امید نیز کردستان با 8 طلا، 1 نقره  و 1 برنز اول شد، خراسان رضوی با 3 طلا، 5 نقره و 1 برنز مقام دوم را کسب کرد و اصفهان با 2 طلا، 4 نقره و 2 برنز به مقام سوم رسید.

البرز  با 6 طلا، مازندران با 5 طلا  و 1 برنز و کردستان با 3 طلا، 2 نقره  و 1 برنز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم رده سنی پیشکسوتان را به خود اختصاص دادند.

در تیمی بزرگسالان نیز کردستان با 8 طلا، 1 نقره و 4 برنز مقام اول را کسب کرد،  چهارمحال و بختیاری با 3 طلا،  2 نقره و 4 برنز مقام دوم را به خود اختصاص داد و خراسان رضوی با 3 طلا، 1 نقره  و 4 برنز به جایگاه سوم دست یافت.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول