اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بانوی جامانده از سفر اربعین، زندانی آزاد کرد

بانوی یزدی جامانده از سفر اربعین با پرداخت مبلغ ۱۶ میلیون تومان زمینه آزادی یک مددجو جرائم غیر عمد را از زندان فراهم کرد‌.

بانوی جامانده از سفر اربعین، زندانی آزاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ بانوی یزدی که از چندی پیش برنامه سفر خود را برای زیارت در اربعین حسینی به کربلا ریخته بود، با حضور در ستاد دیه استان یزد مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال هزینه سفر خود را صرف آزادی یک زندانی غیر عمد که "حسین" نام داشت و به دلیل پرداخت نفقه در زندان تحمل حبس می‌کرد، نمود.

این بانوی یزدی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در این خصوص گفت: از چندی پیش تصمیم به سفر در ایام اربعین داشتم اما به دلیل ابتلا به بیماری و با توجه به بیانیه‌های ستاد اربعین مبنی بر ازدحام جمعیت در مرزها و عدم توانایی برای این سفر تصمیم گرفته تا هزینه سفرم را به امر آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد اختصاص دهم.

این بانو در ادامه گفت: با همین نیت با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده های موجود، تصمیم گرفته تا مددجویی که "حسین" نام داشت را از زندان آزاد نمایم تا با این اقدام یک انسان تا قبل از اربعین حسینی از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردد و انشالله در سال آینده به این سفر خواهم رفت.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول