اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

رادیو اربعین| بیش‌ترین دلیل مراجعه زائران گرمازدگی است/ ارسال محموله‌های مواد غذایی و آب به نجف

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: بیش‌ترین دلیل مراجعه زائران اربعین حسینی به پایگاه‌های هلال احمر برای دریافت خدمات درمانی و بهداشتی، گرمازدگی است.

رادیو اربعین| بیش‌ترین دلیل مراجعه زائران گرمازدگی است/ ارسال محموله‌های مواد غذایی و آب به نجف

به گزارش خبرگزاری فارس، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با رادیو اربعین با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در داخل کشور و همچنین در عراق به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌کند، گفت: بیشترین دلیل مراجعه زائران اربعین حسینی به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر برای دریافت خدمات درمانی گرمازدگی است و در درجه بعد بیماری‌های تنفسی و گوارشی است.

 وی با بیان اینکه بیشتر بیماران به صورت سرپایی درمان شده‌اند، افزود: تیم‌های بهداشت ما، همچنین بر  موضوع  پخت و پز و  رعایت بهداشت از سوی  موکب‌ها در این زمینه نظارت دارند و به نظرم رعایت بهداشت پخت و پز از سوی موکب‌ها نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده است.

 کولیوند با بیان اینکه جمعیت زائران شرکت کننده زیاد است و هوا نیز گرم است و این گرمی باعث بی حالی و یا گرما زدگی زائران شده است،گفت: علاوه بر پایگاه‌های درمانی سرپایی، تعدادی از بیمارستان‌ها  در نجف و کربلا برای ارائه خدمات به  زائران آماده هستند و در آن کادر پزشکی ایران و عراق برای ارائه خدمات به زائران حضور دارند.

وی همچنین با بیان اینکه در روز شنبه مقداری غذا و آب در قالب کنسرو به فرودگاه نجف ارسال کردیم افزود: قرار است چند  محموله دیگر مواد غذایی و آب معدنی به نجف برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی ارسال کنیم.

پایان پیام/ ت 56

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول