اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم انعکاس بهتر جلوه‌های زیبای میزبانی از زوار پاکستانی در رسانه‌ها

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت موکب‌های خدمت رسان در میزبانی از زوار پاکستانی جلوه ای از وحدت و مودت مسلمان ها نسبت به هم را نشان می دهد و لازم است بهتر در قاب رسانه‌ها معنکس شود.

لزوم انعکاس بهتر جلوه‌های زیبای میزبانی از زوار پاکستانی در رسانه‌ها

سردارعوضعلی فقیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: بعد از دو سال مردم سیستان و بلوچستان مجدد افتخار میزبانی از زوار اربعین حسینی را پیدا کردند و شرقی ترین دروازه حرم ابا عبدالله الحسین(ع) مامن زائرانی است که از منطقه شبه قاره به این استان می آیند تا مسیر نجف تا کربلا را به عشق امام حسین(ع) با پای پیاده طی ‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در همایش بزرگ اربعین همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی با همدلی و همبستگی در کنار یکدیگر به سمت مقصد تمام دلباختگان و آزادگان حرکت می کنند که در نهایت این اتفاق شگرف به یک اتحاد بی نظیر تبدیل می شود.

وی ادامه داد: این روزها فضای معنوی بسیار زیبایی در استقبال از زائران در سطح سیستان و بلوچستان و در بین مردم متدین و فهیم این خطه از ایران اسلامی حاکم است.

سردار فقیری با بیان اینکه اکثر ادارات و ارگا‌ن‌ها گروه های جهادی و مردمی در خدمت رسانی به زور پاکستانی در موکب‌های مختلف مشغول خدمات رسانی هستند، تاکید کرد: فرصت مناسبی است که رسانه ها این جلوه های زیبای میزبانی را بیش از پیش منعکس کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: چه بسا که اقدمات موثر رسانه ای سبب شده مردم برای خدمت رسانی به زوار پاکستانی پیش قدم باشند و هر کمکی که از دستشان بر می آید انجام دهد.

وی با بیان اینکه رسانه ها دل نوشته ها و درد دل‌ها و مشکلات زوار پاکستانی در بدو ورود به مرزها را رسانه ای کنند، گفت: فعالیت موکب های خدمت رسان در میزبانی از زوار پاکستانی جلوه ای از وحدت  و مودت مسلمان ها نسبت به هم را نشان می دهد و لازم است بهتر در قاب رسانه رسانه ها معنکس شود.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول