اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان برگزار شد و محمد جوزدانی به عنوان رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان انتخاب و برای ۴ سال سکاندار این هیأت ورزشی شد.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و جواد محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

برای تصدی پست ریاست هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، محمد جوزدانی، مجتبی محمدی، کسری باقی، محمد فلاحیان، مهران نوری، محمد جهان‌آرائی و سعید رستمی ثبت نام کرده بودند که سعید رستمی در این مجمع حضور نداشت و مهران نوری نیز به نفع کسری باقی انصراف داد.

محسن تابش‌فر که اردیبهشت‌ماه سال جاری به عنوان سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش‌اندام استان اصفهان منصوب شده بود، در این نشست حضور داشت.

کاندیدا‌ها در زمان مقرر به بیان برنامه‌های خود برای هیأت پرداختند و سپس رأ‌ی‌گیری انجام شد؛ مجتبی محمدی و محمد جوزدانی به ترتیب با کسب ۱۲ و ۱۱ رأی از مجموع ۳۲ رأی به دور دوم راه یافتند.

در پایان محمد جوزدانی با ۱۶ رأی در مقابل ۱۵ رأی مجتبی محمدی، به عنوان رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان انتخاب و برای ۴ سال سکاندار این هیأت ورزشی شد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول