اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تأمین 5 میلیون بسته آب زائران حسینی توسط اوقاف

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی اوقاف کشور گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور 5 میلیون بسته آب برای زائران حسینی تأمین کرده است.

تأمین 5 میلیون بسته آب زائران حسینی توسط اوقاف

حجت الاسلام سید کاظم موسوی متقی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف کشور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس هرمزگان در شهر سامرا اظهار کرد: مسأله آب آشامیدنی بهداشتی برای زائران اربعین امسال، یک مسأله حیاتی برای ستاد اربعین حسینی بود، به طوری که سهم هر یک از دستگاه‌ها و نهادها را تعیین کرد که هر دستگاه و نهادی آب مورد نیاز زوار سیدالشهدا علیه السلام را تامین کنند.

وی در ادامه گفت: سهم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، پنج میلیون آب برای زائران حسینی بود که استان هرمزگان به تنهایی ۲۰ درصد از این سهمیه را تامین ، و یک میلیون ظرف آشامیدنی بهداشتی بین زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام توزیع کرد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف کشور افزود: جا دارد از تدبیر مدیرکل، معاون فرهنگی و مسؤولان اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان که قبل از فرا رسیدن موسم اربعین حسینی، طی سفری که به شهر سامرا داشتند این قرارداد به موقع را منعقد کردند، تشکر کنم و اگر این اقدام مناسب و به موقع انجام نمی‌شد شاهد کمبود در توزیع آب بین زوار سیدالشهدا علیه السلام می‌بودیم اما در حال حاضر آب کافی موجود است و علاوه بر موکب باب الحوائج اوقاف هرمزگان، آب آشامیدنی مورد نیاز سایر مواکب هم تامین می‌شود.

موسوی متقی تأکید کرد: حضور پر رنگ استان هرمزگان برای نخستین بار در شهر سامرا جای تقدیر و تشکر دارد  و امیدواریم سال‌های آتی نیز شاهد حضور اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در این شهر سامرا، خانه پدری و محل ولادت امام زمان عجل الله باشیم.

انتهای پیام/ 3728/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول