اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

توزیع روزانه ۵ هزار پرس غذا و پذیرایی از زوار پاکستانی در موکب شهدای ارتش

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به توزیع روزانه ۵ هزار پرس غذا در موکب شهدای ارتش گفت: این موکب در مرز میرجاوه مستقر شده و پذیرای زوار پاکستانی عازم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) است.

توزیع روزانه ۵ هزار پرس غذا و پذیرایی از زوار پاکستانی در موکب شهدای ارتش

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ دوم غلامعلیان گفت: موکب بزرگ شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در مرز میرجاوه پذیرای زوار پاکستانی عازم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) است.

امیر غلامعلیان با اعلام این خبر افزود: با توجه به شرکت پرشور و گسترده شیعیان کشور دوست و همسایه پاکستان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) امسال و عبور این عزیزان از طریق مرزهای شرقی کشور به سمت پایانه های مرزی غرب و جنوب غرب ایران اسلامی، تیپ 188 زرهی نیروی زمینی ارتش ماموریت یافت تا در گذرگاه مرزی میرجاوه، موکب بزرگ شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران را با امکانات کامل و تجهیز نیازمندی های ضروری برپا کند.

وی ادامه داد: موکب بزرگ شهدای ارتش مستقر در مرز میرجاوه که از 11 شهریور ماه در این منطقه مرزی برپا شده است، به صورت روزانه بین 2 تا 5 هزار وعده غذای گرم را با رعایت اصول بهداشتی و ظروف بسته بندی شده یک بار مصرف در سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام طبخ و بین زائرین عزیز توزیع می‌کند.

امیر غلامعلیان افزود: این موکب دارای امکانات مناسبی برای اسکان و استراحت زوار بوده و اماکن پیش‌بینی شده جهت اسکان زائرین دارای وسایل سرمایشی و خنک کننده و مجزا برای استراحت خانم ها و آقایان است.

وی همچنین گفت: این موکب‌ دارای یک بهداری مجهز همراه با پزشکان متخصص بوده و خدماتی مانند تزریقات از جمله تزریق واکسن کرونا، پانسمان، فشارخون، درمان گرمازدگی و خدمات دندانپزشکی را به زائران ارائه می دهد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب‌شرق ارتش در پایان گفت: موکب بزرگ شهدای ارتش که روزانه بین یکصد تا یکصد و پنجاه نفر از خادمان حسینی (ع) تیپ 188 زرهی زاهدان به صورت شبانه‌روزی و شیفتی در آن مشغول خدمت هستند، به صورت کاملا خودجوش و با هزینه خیرین عزیز این تیپ، خیرین منطقه و کمک های آستان قدس رضوی و فرمانداری میرجاوه برپاشده و تا 28 شهریورماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول