اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

سازمان مدیریت بحران: «استخرهای خانگی» باید تعطیل شوند

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: پیش‌بینی می‌شود که کشور بیش از ۲ میلیون ویلا در کشور وجود دارد که در آنها استخر بنا شده است که لازم است یک دوره ۳ تا ۵ ساله تعطیل باشند تا ما ضربات بیشتری به آب های زیر زمینی و زیر سطحی وارد نکنیم.

سازمان مدیریت بحران: «استخرهای خانگی» باید تعطیل شوند

محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس،  در پاسخ به پرسش فارس درباره آمار استخرهای خانگی کشور، اظهار کرد: ما درباره استخرهای غیرمجاز فعال در برخی ویلاها، گردش کاری را آماده کردیم و برای بسته شدن آن‌ها نیازمند مجوزهای قانونی هستیم چرا که برخی از آن‌ها دارای مجوز بوده و برخی دیگر نیز فاقد مجوز قانونی هستند.

وی افزود: در حال حاضر منافع ملی حکم می‌کند بهره‌برداری از استخرهای دارای مجوز و بدون مجوز متوقف شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره آمار احتمالی استخرهای خانگی در کشور، خاطرنشان کرد:  پیش‌بینی می‌شود که در کشور بیش از ۲ میلیون ویلا در کشور وجود دارد که در آنها استخر بنا شده است، این استخرها کاربری کشاورزی ندارند که لازم است یک دوره ۳ تا ۵ ساله تعطیل باشند تا ما ضربات بیشتری به آب‌های زیر زمینی و زیر سطحی وارد نکنیم چرا که کاهش سطح آب‌های زیرزمینی می‌تواند تبعات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول