اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

از سهامداران توئیتر اصرار از ایلان ماسک انکار/ غول رسانه به خرید تن نمی‌دهد!

سهامداران توییتر از ایلان ماسک می‌خواهند که به قول خود عمل کند و این شبکه اجتماعی را به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کند. اما این غول فناوری تمام تلاشش را می‌کند تا این معامله را خنثی کند.

از سهامداران توئیتر اصرار از ایلان ماسک انکار/ غول رسانه به خرید تن نمی‌دهد!

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، سهامداران توییتر از ایلان ماسک می‌خواهند که به قول خود عمل کند و این شبکه اجتماعی را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کند. اما این غول فناوری تمام تلاشش را می‌کند تا این معامله را خنثی کند.

روز سه‌شنبه، در جلسه ویژه سهامداران توییتر، سرمایه‌گذاران این شرکت به تایید تصاحب ماسک رای مثبت دادند که در ماه آوریل اعلام شد. توییتر اعلام کرد که بر اساس جدول‌بندی اولیه رای سهامداران، تقریباً ۹۸.۶ درصد از آرا پیشنهادی برای تصویب توافقنامه ادغام را تایید کردند.

این شرکت در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: توییتر آماده و مایل است تا فوراً و در هر صورت، حداکثر تا ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲، دومین روز کاری پس از برآورده شدن همه شرایط قبلی، ادغام با افراد وابسته به آقای ماسک را تکمیل کند، که جدول زمانی مورد نیاز است.

اما رای سهامداران یک تشریفات بی‌اهمیت برای موضوع اصلی بود: اینکه ماسک دیگر نمی‌خواهد توییتر را بخرد. ماسک برای مبارزه با درخواست توییتر مبنی بر بستن قرارداد با قیمت ۵۴.۲۰ دلار به ازای هر سهم که قبلاً روی آن توافق شده بود، مایل به عدم انجام معامله و پیگیری در دادگاه است.

مشخص نیست که آیا ماسک، که بزرگترین سهامدار منفرد توییتر با ۹.۶ درصد سهام است، در رأی‌گیری سهامداران روز سه‌شنبه شرکت کرده است یا خیر.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول