اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نظارت 200 بازرس بر توزیع نان در مشهد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ۲۰۰ بازرس در ۱۰۰ واحد بازرسی موضوع نظارت بر توزیع نان در محدوده حرم مطهر و فواصل بیشتر از آن را بر عهده خواهند داشت.

نظارت 200 بازرس بر توزیع نان در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان رضوی، غلامرضا قنبری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: بر اساس نیاز و برآورد حضور پنج میلیون زائر در دهه آخر صفر، در مرحله اول ۶۰۰۰ تن آرد مازاد بر مصرف در نظر گرفته شده که از یکی ۲ روز گذشته در ۸۰۰ نانوایی منتخب در سطح شهر مشهد توزیع آن آغاز شده است.

وی اظهار کرد: سال‌های گذشته و در مناسبت‌های مختلف نگرانی‌هایی در مورد توزیع نان در سطح شهر مشهد و استان وجود داشت بنابراین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برآوردی از آرد و نان مورد نیاز دهه آخر صفر داریم که مازاد بر سهمیه و مصرف معمول و عادی نانوایی‌ها در سطح شهرستان‌های استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: ۲۰۰ بازرس در ۱۰۰ واحد بازرسی موضوع نظارت بر توزیع نان در محدوده حرم مطهر و فواصل بیشتر از آن را بر عهده خواهند داشت.

قنبری متذکر شد: باید به سمت ساز ورکارهایی برویم که اولا بتواند نظارت را بر عهده مردم و صنف‌های مربوطه قرار دهد و ثانیا رهگیری قیمت‌ها را به صورت هوشمند ارائه دهد و ارتباطات رودررو جهت نظارت را به حداقل برساند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول