اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری راهپیمایی دلدادگان اربعین در شهرستان‌های سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از برگزاری مراسم دلدادگان اربعین در تمامی شهرستان‌های این استان خبر داد.

برگزاری راهپیمایی دلدادگان اربعین در شهرستان‌های سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عصر امروز در نشست هماهنگی اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدین در غربت» که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: با دستور استاندار سمنان و با هدف خدمت مطلوب و شایسته به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از ابتدای هفته، ستاد خدمات به زائران در استان سمنان تشکیل شد.

وی اضافه کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط با خدمات به زائران در استان سمنان تا پایان ماه صفر در آماده‌باش کامل هستند.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: از مردم این استان، مواکب، هیأت‌های مذهبی و ستاد اربعین استان و شهرستان‌ها که با همدلی و هم‌افزایی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق حماسه تمدن‌ساز اربعین فعالیت می‌کنند، تشکر می‌کنم.

ریواده بیان کرد: امید که با حضور و مشارکت مردم در روز اربعین، مراسم دلدادگان اربعین در تمامی شهرستان‌های استان سمنان باشکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

وی عنوان کرد: تبیین گفتمان مجاهدت، فداکاری، ایثار و شهادت در راه مکتب اهل‌ بیت (ع) از مهم‌ترین اهداف برگزاری اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: برگزاری نشست خبری اجلاسیه مجاهدان در غربت، تبیین برنامه‌های هفته دفاع مقدس، آمادگی کامل تمامی دستگاه‌های اجرایی به‌منظور ارائه خدمات مورد نیاز برای برگزاری مراسم اربعین و اختتامیه اجلاسیه مجاهدان در غربت و ... از مصوبات این نشست بود.‌

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول