اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

3 نکته مهم پیرامون ماجرای مهسا امینی

در بیانیه کانون تربیت اسلامی درباره ماجرای درگذشت مهسا امینی آمده است: واقعیت این است که هیچ ایرانی از درگذشت خانم مهسا امینی خوشحال نشد و تنها دشمنان مردم ایران بودند که از این اتفاق خوشحال شده‌اند و شادمانی خود را از پیدا کردن سوژه جدید برای حمله به نظام اسلامی و گل آلود کردن آب، نشان دادند و حتی منتظر نماندند که ابعاد این رویداد روشن شود.

3 نکته مهم پیرامون ماجرای مهسا امینی

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در بیانیه کانون تربیت اسلامی درباره فوت خانم مهسا امینی آمده است: درگذشت خانم مهسا امینی را به عموم مردم ایران بالاخص مردم شریف کردستان و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنیم و امیدواریم پس از بررسی‌های تیم کارشناسی و روشن شدن ابعاد این حادثه تلخ، چنانچه فرد یا افرادی مسبب آن بودند، برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

واقعیت این است که هیچ ایرانی از فوت خانم مهسا امینی خوشحال نشد و تنها دشمنان مردم ایران بودند که از این اتفاق خوشحال شده‌اند و شادمانی خود را از پیدا کردن سوژه جدید برای حمله به نظام اسلامی و گل آلود کردن آب، نشان دادند و حتی منتظر نماندند که ابعاد این رویداد روشن شود؛ درصورتی‌که در حوادث دیگری از جمله حادثه فوت جانسوز خانم شیلر رسولی که به‌خاطر حفظ عفاف خود جان خود را فدا کرد یا جوانان پلیس که جان خود را برای حفظ امنیت و ناموس این کشور فدا کرده‌اند جملگی سکوت اختیار کردند. اما تمام شبکه‌های معاند تغذیه شده از بودجه صهیونیستی و سعودی و آمریکا و ایادی آنها، توپخانه رسانه‌ای خود را روشن کرده تا در موسمی که نمایشی از اتحاد و انسجام پیروان اهل بیت(ع) را در اربعین حسینی شاهد بودیم، تفرقه بین ملت و عناد با نظام اسلامی را سبب ساز گردند.

در این خصوص به ذکر چند مورد می پردازیم :

۱- در کشور ما که دارای فرهنگ اسلامی است و قانون بر مسأله حجاب و عفاف صحه گذاشته لازم است پوشش مناسب رعایت شود و خصوصا در محیط اجتماعی و محیط‌های کاری به مقررات در این خصوص احترام گذاشته شود.

 دشمنان این ملت در موضوع حجاب و عفاف و جنگ نرم برنامه‌ریزی حساب‌شده دارند و عملاً با تدارک لازم در این زمینه، عناد خود را با نظام اسلامی نشان داده و آن را پله‌ای برای سایر فتوحات خود می پندارند.

 ۲- در موضوع رعایت حجاب و عفاف همه دستگاه‌ها و نهادها باید به صورت هماهنگ عمل کرده و وظایف تبیینی خود را به درستی انجام داده و کار خود را به پلیس واگذار ننمایند. خصوصا در دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به ویژه آموزش‌ و پرورش لازم است مدیران محترم مدارس و مربیان گرامی، دختران دانش‌آموز را به ضرورت حجاب و عفاف آموزش دهند تا با رشد آگاهی در جامعه، کمتر نیاز به برخورد پلیسی باشد چون معمولا کار پلیس در پله آخر قرار می‌گیرد.

۳-در جامعه‌ای که هدف جنگ نرم و فعالیت‌های سازمان‌یافته علیه حجاب و عفاف و ارزش‌های اسلامی جامعه هستیم نمی‌توان پلیس را نسبت‌ به انجام وظایف قانونی خود سست کرد لیکن به‌نظر می‌رسد برخورد پلیس باید در پله‌های آخر و در مبارزه با بی‌حجابی‌های سازمان‌یافته و عریانی‌های هدایت‌شده قرار گیرد و آن هم توسط پرسنلی آموزش‌دیده و تحصیل‌کرده و آشنا به ضوابط امربه‌معروف و نهی از منکری که هیچ‌گونه شائبه‌ای در کار ایجاد نشود و بهانه‌ای به دست معاندین قرار نگیرد.

از خداوند متعال دوام توفیقات نظام اسلامی و بصیرت و آگاهی برای آحاد جامعه طلب می نماییم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول