اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

از برپایی نمایشگاه هنری در مدارس تا نصب تصاویر شهدای شاخص در میادین گلستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از برپایی نمایشگاه هنری ویژه هفته دفاع مقدس در مدارس استان خبر داد و گفت: نصب تصاویر شهدای شاخص استان در میدان‌ها و خیابان‌ها از دیگر برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان است.

از برپایی نمایشگاه هنری در مدارس تا نصب تصاویر شهدای شاخص در میادین گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ظهر امروز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی هفته دفاع مقدس نمایشگاه هنری در مدارس استان گلستان برپا خواهد شد. 

وی از برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: مراسم عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدا با مشارکت نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه‌های اجرایی استان در تمامی گلزارهای شهدا، بزرگداشت شهدای منا، هماهنگی با شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه برای سخنرانی پیام‌آوران ایثار در نماز جمعه و هماهنگی با رسانه‌ها برای پوشش برنامه‌های هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌های بنیاد شهید در هفته دفاع مقدس است. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از اجرای پایش سلامت والدین شهدا و جانبازان در طول ایام هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: از جمله برنامه هفته دفاع مقدس در گلستان می توان به برگزاری مراسم اردویی و ورزشی نظیر دارت، تنیس روزی میز، کوهنوردی، راه‌پیمایی، تیراندازی و شطرنج اشاره کرد. 

وزیری با بیان اینکه نصب تصاویر شهدای شاخص استان در میدان‌ها و خیابان‌ها از دیگر برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان است، ابراز کرد: تجلیل از کارکنان ایثارگر و رزمنده هشت سال دفاع مقدس یکی دیگر از برنامه هایی است که در دستور کار این بنیاد طی هفته دفاع مقدس قرار دارد. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: حضور حماسه‌آفرین و غرور آفرین مردم در هشت سال دفاع از انقلاب اسلامی سبب شد تا به الگویی بی بدیل برای تمامی آزادی‌خواهان جهان تبدیل‌ شود و مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب بود. 

وزیری با اشاره به اینکه دفاع از اسلام جز از مسیر شهدا امکان‌پذیر نیست، ابراز کرد: رسانه‌ها باید تلاش کنند تا فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت را به جامعه منتقل کنند. 

وزیری با بیان اینکه جنگ هشت ساله، ما را قوی‌تر کرد، افزود: اگر جنگ هشت ساله نبود این سرداران شجاع و مردان برجسته نشان داده نمی‌شدند و در بین ملت بروز نمی‌کردند.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس باعث شد تا این حرکت عظیمِ مخلصانه‌ی مردم مجال بروز و ظهور پیدا کند. 

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول