اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر طی حکمی محمدهادی عسگری را به‌عنوان مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد منصوب کرد.

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد

به گزارش گروه آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر طی حکمی "محمدهادی عسگری" را به‌عنوان مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد منصوب کرد.

اسکندر مؤمنی در این حکم آورده است:

جناب آقای محمدهادی عسگری
سلام علیکم
بنا به پیشنهاد معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی و با عنایت به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم شما را به مدت سه سال در سمت مدیرکل فرهنگی و پیشگیری منصوب می‌کنم.

لازم است با هماهنگی معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی و با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند و بررسی سیاست‌ها و راهبردهای ستاد با نگاهی دقیق و جامع به بند چهارم سیاست‌های کلی مبارزه با موادمخدر در جهت اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه در مقابله با تهدیدات و آسیب‌های ناشی از موادمخدر و روان‌گردان‌ها با بهره‌گیری از امکانات دولتی و غیر دولتی با تاکید بر تقویت باورهای دینی مردم و اقدامات فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزشی و تبلیغاتی در محیط‌های خانواده، کار، آموزش و تربیت و مراکز فرهنگی و عمومی و به‌منظور صیانت از خانواده و در راستای اجتماعی کردن امر مبارزه با موادمخدر و روان‌گردان‌ها اقدامات موثری به عمل آورید.

توفیق شما را در راستای انجام این مأموریت خطیر و اجرای اهداف و برنامه‌های دولت خدمتگزار در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول