اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تحویل ۲ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی تا پایان سال 1402

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت: ساخت ۲ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد از محل تفاهم نامه‌ها در دست اقدام است که تا پایان سال 1402 تمامی آن تحویل داده می‌شود.

تحویل ۲ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی تا پایان سال 1402

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن با بیان اینکه ۲ هزار ۲۵۰ مسکن با همکاری بنیاد مستضعفان، سپاه جوادالائمه(ع)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد خراسان‌شمالی در حال ساخت است، اظهارکرد: بر اساس این تفاهم نامه، سپاه جوادالائمه(ع) متعهد به ساخت یک هزار و ۶۰۰ واحد، بنیاد مستضعفان ۶۵۱ واحد احداث می‌شود.

وی گفت: از مجموع یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکن روستایی با کمک سپاه هم اکنون ۴۰۰ واحد در حال ساخت که ۶۴ واحد آن آماده بهره‌برداری است و ۴۰۰ واحد دیگر نیز به زودی ساخت آن آغاز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی افزود: همچنین امسال نیز مقرر شده ۸۰۰ واحد دیگر نیز عملیاتی شود که از این تعداد، ساخت ۴۰۰ واحد شروع و ۴۰۰ واحد دیگر نیز در سال ۱۴۰۲ ساخته خواهد شد.

الهی راد بیان کرد: ۶۵۰ واحد دیگر نیز به همت بنیاد مستضعفان استان ساخته خواهد شد که از این تعداد ۴۰۱ واحد در شهرستان مانه و سملقان و ۲۵۰ واحد دیگر نیز در شهرستان‌های شیروان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان عملیاتی می‌شود.

وی با اعلام اینکه چهارهزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند، افزود: کمیته امداد برای تامین آورده این مددجویان با کمک خیران همکاری ویژه دارد.

الهی راد گفت: طی امسال ۹۷ واحد مسکونی روستایی و شهری به مددجویان واگذار شده است ۱۲۰ مورد از مسکن این خانوارها نیز مورد تعمیرات قرار گرفته است.

پایان‌ پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول