اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تجمع بزرگ رزمندگان آبیک در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک از برگزاری تجمع بزرگ رزمندگان و رژه خودرویی با حضور نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس خبر داد.

تجمع بزرگ رزمندگان آبیک در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سرهنگ مهدی صادق پور در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان آبیک به مناسبت هفته دفاع مقدس که پیش از ظهر امروز در سپاه آبیک برگزار شد، از پیش بینی بیش از 300 برنامه سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام در قالب محله محور و پایگاه محور اظهار کرد: از جمله برنامه ها می توان به رژه خودرویی، گلباران گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان آبیک، میز خدمت دارو و ویزیت رایگان توسط جامعه بسیج پزشکی، نشست های سواد رسانه، یادواره شهدای محله،  مسابقات ورزشی، بازدیدهای علمی، شب خاطره و روایتگری رزمندگان دفاع مقدس، اعزم گروههای جهادی به قشلاق، رزمایش عاشقان ثارالله (ع) در قالب عضویت یک نفر از هر واحد صنفی در بسیج، آزادی زندانیان با توجه به نیت خیرین و واحدهای صنعتی توسط بسیج کارگری، اکران فیلم های دفاع مقدس اشاره کرد.

وی از برگزاری تجمع بزرگ رزمندگان دفاع مقدس در نهم مهر ماه با همکاری دستگاههای مختلف در گلزار شهدای گمنام خبر داد و گفت: این برنامه با حضور مردم و رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان آبیک و سخنران و مجری کشوری برگزار می شود. 

فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک ادامه داد: در هفته دفاع مقدس رزمایش کمک مومنانه در قالب اهدای 3 هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر با حفظ کرامت افراد برگزار می شود. 

صادق پور اضافه کرد: از سوی ادارات شهرستان آبیک هم برنامه هایی برای هفته دفاع مقدس پیش بینی شده که اجرا در می آید. 

وی با تاکید بر اینکه تمام کارها، خدمات و اقدامات مسئولان شهرستان آبیک باید رنگ و بوی جهادی و دوران دفاع مقدس داشته باشد، خاطر نشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، دفاع مقدس گنجینه تاریخی کشور است که باید برای آن سرمایه گذاری کرد و بهره برد. 

این مسئول نظامی تصریح کرد: مردم استان قزوین در دوران دفاع مقدس در قالب کاروان بزرگ پشتیبانی نقش بزرگی ایفا کردند و در تاریخ دفاع مقدس ثبت و ماندگار شده است که مشارکت مردم شهرستان آبیک در دوران دفاع مقدس هم پررنگ بوده و در نهضت کمک مومنانه هم نقش بسزایی ایفا کرده و می کنند. 

فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک افزود: با توجه به جنگ تمام عیار دشمنان علیه نظام نیاز است از ظرفیت رزمندگان و دلسوزان انقلاب برای تببین اهداف دفاع مقدس و جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا و ایثارگران و جانبازان و... برای نسل نوجوان به ویژه دهه هشتاد و نودی ها استفاده کرد. 

صادق پور ادامه داد: در وصیت نامه های شهدا آزادی و طی کردن راه کربلا و قدس جزو آرزویشان ذکر شده که حرکت عظیم میلیونی در اربعین و حرکت دلدادگان حسینی به برکت خون شهدا تحقق یافته است. 

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس از سیم خاردار گرفته تا تغذیه فرماندهان جنگ با مشکل مواجه بودند اما فرماندهان و رزمندگان با نیروی ایمان و توسل ها و ادعیه به عنوان بهترین سلاح در برابر دشمن ایستادگی کردند. 

این مسئول از خبرنگاران شهرستان آبیک در خصوص تبلیغات پیاده روی دلدادگان حسینی در فضای مجازی و رسانه ای قدردانی و خاطرنشان کرد: در پویش نذر رهایی با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مردم فهیم آبیک با مشارکت خود در این امر خیر،  خوش درخشیدند و با کمک خیرین توانستند زمینه آزادی پنج زندانی را فراهم کنند و آنان را به آغوش خانواده های آنان بازگردانند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت در کشور و اجحاف در حق این نیروی خدوم و شهادت دو مامور نیروی انتظامی در هفته اخیر گفت:  در خصوص فوت مهسا امینی هم قانون ابعاد ماجرا را مشخص و توسط مسئولان ذیصلاح شفاف به مردم اطلاع رسانی خواهد شد. نکته مهم این است که کومله، ضد انقلاب، سلطنت طلبان و منافقین این ماجرا را دستاویزی برای رمز عملیات مشترک علیه نظام قرار داده اند که باید هوشیار باشیم و فریب آنان را نخوریم.

میز خدمت رسانه ها در نماز جمعه

سید فرهاد حسینی مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان آبیک هم در این نشست گفت: بسیج رسانه شهرستان آبیک هم همراه مسئولان در برنامه ها شرکت خواهد کرد که می توان به حضور در گلزار شهدا به ویژه مزار شهید طهماسب شیخ حسنی تنها خبرنگار شهرستان و تجدید میثاق با این شهید گرانقدر اشاره کرد. 

وی به برپایی میز خدمت توسط رسانه ها در نماز جمعه اشاره کرد و افزود: نشست با فرماندهی سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک،  نشست هیات اندیشه ورز با هدف رصد و پیگیری مطالبات مردم،  معرفی شهدای شهرستان در قالب کلیپ یک دقیقه ای،  تهیه پوستر بخشی از وصیت نامه های شهدا و تریبون جهاد تبیین با حضور فرماندهان ارشد نظامی از برنامه های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول