اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نماینده ادوار مجلس: ضد انقلاب در حال سواستفاده از فوت «مهسا امینی» برای توطئه‌افکنی است

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضدانقلاب به دنبال سواستفاده از فوت خانم امینی برای توطئه‌افکنی است، گفت: در حرکت‌هایی که در بعضی شهرها صورت گرفته اکثر افراد نوجوان‌ و جوان هستند و این نشان از بی اطلاعی و عدم شناخت درست از انقلاب و اسلام است و تحت تأثیر برنامه فریب‌کارانه بستر‌های خارجی قرار دارند.

نماینده ادوار مجلس: ضد انقلاب در حال سواستفاده از فوت «مهسا امینی» برای توطئه‌افکنی  است

حجت‌الاسلام احمد سالک، نماینده ادوار مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این‌که  ۴۴ سال است جمهوری اسلامی ایران  با فشارهای سنگین تبلیغاتی صهیونیسم بین‌المللی و سلطه جهانی مقابله می‌کند،  گفت: ده‌ها توطئه و نقشه علیه جمهوری اسلامی با هدف براندازی این نظام در شاخه‌های مختلف طراحی شده است ولی هر کدام از این حرکت‌ها که توسط گروه‌های مختلف چه در داخل و چه در خارج از کشور  برنامه‌ریزی شده ناموفق بوده و نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار روز افزون به مسیر و اهداف خود ادامه می‌دهد. 

وی افزود: نه تنها این حرکت‌ها مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران نشده است، بلکه فرصتی برای اصل خودکفایی در ابعاد مختلف بوده است، دشمن علی‌رغم تبلیغات وسیع سودی نبرده  و رو به افول و شکست پی در پی بوده است. 

سالک با اشاره به ماجرای فوت خانم مهسا امینی گفت: شاهد بن‌بست فضای مجازی بیگانگان و ده‌ها رسانه وابسته به آن‌ها هستیم و همه دست و پا می‌زنند تا بتوانند جایگاهی کسب کنند و فوت مهسا امینی بهانه است. 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که  در این راستا دو اتفاق در جریان است، گفت: مقابله با  موضوع حجاب که استکبار جهانی در مقابل این مسأله صف‌آرایی طولانی مدت در طول سال‌های گذشته تا الان کرده است و هر مقطعی به بهانه‌ای تلاش می‌کند این اصل قرآنی را تحت الشعاع مسائل حقوق بشر قرار دهد. 

وی افزود: خانم مهسا امینی، بهانه‌ای  برای جریانات هماهنگ و همسوی داخلی و خارجی با هدف براندازی نظام و تقدس‌زدایی، آتش زدن قرآن و پرچم  شد، باید با اقتدار بگوییم این نوع حرکت‌ها به جایی نخواهد رسید و استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل در رسیدن به مقاصد شوم خود ناکام خواهند ماند.

سالک بیان کرد:  شاهد این هستیم که نیروی انتظامی بر  اساس مأموریت‌های خود در حال تلاش است، شهید می‌دهد و یک دستگاه بیگانه و رسانه‌های آن‌ها سخنی از این شهدا نمی‌گوید.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمعات اخیر در برخی شهرها گفت: بستر فریب‌سازی و فرهنگ فریب در نسل جوان داخل کشور از طریق رسانه‌های بیگانه و مدیریت افکار شکل گرفته است،  در حرکت‌هایی که در بعضی شهرها صورت گرفت اکثر جوان‌ها در سنین بین ۲٠ تا۳٠ سال هستند و این نشان از بی اطلاعی و عدم شناخت درست از انقلاب و اسلام است و تحت تأثیر برنامه فریب‌کارانه بستر‌های خارجی قرار دارد.

وی بیان کرد:  کشف حجاب که از حدود ۶ ماه قبل توسط منافقین به مناسبت عفاف و حجاب کلید خورد،  همچنان ادامه دارد و ما شاهدیم که بعضی از این نیروهای جوان اعم از دختر و پسر،  امر کشف حجاب را افتخاری برای خود می‌دانند در حالی که اشتباه می‌کنند.

سالک خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم باید برای مسأله حجاب در دستگاه‌های دولتی و جامعه، طراحی بنیادین داشته باشد و این مطلب را در دستور کار خود قرار دهد و مجلس نیز پشتیبانی لازم را از این حرکت انجام دهد. 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش دستگاه قضا در این مسأله گفت:  قوه قضائیه باید با باندهای کشف حجاب و جریانات پشت پرده‌ای که توسط رژیم غاصب صهیونیستی و عربستان خبیث و سایر عناصر در داخل و خارج کشور هدایت می‌شوند،  برخورد قاطع  و قانونی کند. 

وی به موضوع انتقال خانم امینی به مقر پلیس اشاره کرد و گفت:  تمامی فیلم‌های دوربین‌ها بیان‌گر این است که با خانم مهسا امینی به صورت قانونی برخورد شده و ضرب و جرحی نیز در کار نبوده است و فقط دعوتی به پلیس امنیت اخلاقی بوده که این امر بار اول نیست و سال‌هاست که این نهاد برنامه‌های مختلفی دارد و سوابق پزشکی وی نیز به طور کامل، عدم ضرب و جرح را اثبات می‌کند. 

سالک همچنین بیان کرد: یکی دیگر از فریب‌کاری ها در این موضوع این بود که   فیلم اهدای گل به فردی در بیمارستان ارومیه که اعضای بدن خود را اهدا کرده است،  به نام خانم امینی نسبت داده شد.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با هشیاری کامل در مرزها و داخل کشور مراقبت کنند تا فتنه‌هایی اتفاق نیفتد،  با افراد قانون‌شکن باید به صورت قاطع برخورد شود و همچنین باید عفاف و حجاب به طور ویژه مورد دفاع قرار گیرد تا ضوابط اسلام حاکم شود. 

وی ضمن تقدیر از عملکرد نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی استان و کشور گفت:  به حمدلله اکثر مردم هوشیار و با بصیرت هستند و تشخیص می‌دهند که دشمن و دوست کدام است،  این حرکت فتنه خاموش خواهد شد و به جایی نخواهد رسید. 

سالک ادامه داد:  کاخ سفید جمهوری اسلامی را نصیحت کرده که حقوق زنان را رعایت کند در حالی که در آمریکا و در همین ماه اخیر بسیاری از زنان با گلوله به خاک و خون کشیده شدند، در چند سال اخیر بالغ بر ۳٠٠ زن را به قتل رسانده‌اند و اکنون از حقوق بشر در کشور ما دفاع می‌کنند. 

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از پذیرایی بسیار خوب عراق در حرکت عظیم اربعین حسینی گفت:   اربعین عظمتی را آفرید که نماد قدرت تشیع در جهان بود، امام حسین (ع)  به زیبایی معرفی شدند و حکومت‌های یزیدی نیز به خوبی شناخته شدند. 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: حضور رئیس جمهور در شانگهای، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود و امروزه حضورشان در نیویورک مسأله مهمی است که قدرت را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول