اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

معاون پارلمانی رئیس جمهور: آتش‌زنندگان قرآن و آمبولانس منتقد نیستند، آشوبگرند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مردم هوشیارند و می‌دانند کسانی که قرآن آتش‌ می‌زنند، آمبولانس آتش می‌زنند، مسجد آتش می‌زنند به دنبال انتقاد و مطالبه‌گری نیستند بلکه به دنبال ایجاد نا امنی و تفرقه افکنی هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور: آتش‌زنندگان قرآن و آمبولانس منتقد نیستند، آشوبگرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در سی و سومین جشنواره استانی شهید رجایی در استان گلستان اظهار کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور تحول خوبی در کشور ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه، اگر می‌بینید برخی در خارج از کشور عصبانی هستند به دلیل پیشرفت و توسعه کشور است، تاکید کرد: دشمن از انسجام و همدلی مردم ما ناراحت است و از این رو برای هرنوع اخلالی طراحی می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اقدامات اقتصادی دولت برای دشمن گران تمام شده و نمی‌تواند شرایط پیشرفت را ببیند و سعی می‌کند سنگ‌اندازی کند. خنثی سازی تحریم‌ها را به جد دنبال کرده و ادامه خواهیم داد.

حسینی با بیان اینکه، اگر انعطاف لازم را در مذاکرات نداشتیم، مذاکرات در همان ابتدای کار به پایان می‌رسید، اضافه کرد: ما به دنبال ارتباط با تمام کشورها به جز رژیم اشغالگر هستیم و در این مسیر استوار خواهیم بود.

وی با اشاره به هیاهوی این روزها گفت: کارهای بزرگی که در‌ عرصه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی شکل گرفته دشمن را ناراحت کرده و به دنبال آسیب زدن است که خنثی خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: شرایط و اتفاقات باید برای مردم روشنگری شود البته مردم هوشیارند و می‌دانند کسانی که قرآن آتش‌ می‌زنند، آمبولانس آتش می‌زنند، مسجد آتش می‌زنند به دنبال انتقاد و مطالبه‌گری نیستند بلکه به دنبال ایجاد نا امنی و تفرقه افکنی هستند.

حسینی افزود: ما باید از زحمات همه کسانی که برای مردم خدمت می‌کنند تقدیر کنیم و قدردان این افراد باشیم.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید قدردان زحمات مسوولین باشیم و نگذاریم دشمنان تاریخ و خدمات دولت و نظام را تحریف کنند؛ منافع مردم و جامعه بر هر چیزی ارجعیت دارد و ما به دنبال خدمت به مردم هستیم و در این راه استوار خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول