اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حافظان امنیت کشور نباید مورد هجمه قرار بگیرند

امام جمعه موقت دهاقان گفت: قدردانی از نیروهای نظامی و انتظامی بسیار ضروری است و نباید اجازه داد حافظان امنیت کشور مورد هجمه قرار گیرند.

حافظان امنیت کشور نباید مورد هجمه قرار بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام علی‌رضا اسماعیلی امام جمعه موقت شهرستان دهاقان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان با اشاره به برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: محبت امام حسین(ع) همه شیعیان را در این مناسبت ارزشمند گرد هم آورد، عده‌ای قصد داشتند با بی‌نظم نشان دادن این حرکت و عدم رسیدگی به زائران، این مسأله را کم‌رنگ جلوه دهند که خوشبختانه موفق نشدند و بهترین خدمات و امکانات ارائه شد.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری با شکوه‌تر این پیاده‌روی عظیم بیان کرد: این مراسم هرساله باید قوی‌تر شود تا پایه‌های دین اسلام مستحکم‌تر از قبل شود. 

اسماعیلی با اشاره به برگزاری مراسم روزهای پایانی ماه صفر، گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در مراسمات مذهبی موجب عقب‌نشینی و نا امیدی فتنه‌گران خواهد شد. 

امام جمعه موقت شهرستان دهاقان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس بی‌شک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را قوی‌تر کرده و موجب تقویت آن در عرصه‌های مختلف شد. 

وی در ادامه با بیان این‌که فوت مهسا امینی بهانه‌ای در دست فتنه‌گران برای ناامنی و آشوب است، گفت:قدردانی از نیروهای نظامی و انتظامی بسیار ضروری است و نباید اجازه داد حافظان امنیت کشور مورد هجمه قرار گیرند.

امام جمعه موقت دهاقان با بیان این‌که اعتراض با اغتشاش فرق دارد، افزود: اعتراض مسالمت‌آمیز با مجوز در چارچوب قانون ایرادی ندارد، اما آشوب و تخریب اموال عمومی مثل بانک، آمبولانس و آتش‌نشانی کار انسانی نیست. 

وی با تأکید بر این‌که در اکثر تجمعات انجام شده نوجوانان حضور داشتند، گفت؛ خانواده‌ها فرزندان خود را توجیه کنند و اجازه ندهند آن‌ها فریب فتنه‌گران را بخورند و کارهای هنجار شکنانه انجام دهند. 

اسماعیلی در پایان بیان کرد: امروزه حفظ وحدت در جامعه بسیار لازم و ضروری است، وحدت در جامعه موجب اقتدار نظام و ناکامی فتنه‌گران در نقشه‌های خود خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول