اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رسانه‌های بیگانه عامل سیاه‌نمایی فضای کشور هستند

فرمانده سپاه ناحیه ساوه رسانه‌های بیگانه را عامل سیاه‌نمایی فضای کشور و القای ناامیدی در بین مردم دانست.

رسانه‌های بیگانه عامل سیاه‌نمایی فضای کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، علیرضا مهدی صبح امروز در آیین زنگ مهر و مقاومت که در دبیرستان شاهد حاج رضا تهرانی برگزار شد بر لزوم بصیرت افزایی دانش آموزان تأکید کرد و اظهار داشت: شما دانش آموزان با تحصیل، آموزش و ایمان قوی باید خود را قدرتمند کنید تا روزی به‌عنوان مسئولان این نظام به مردم خدمت کنید و جای برخی مدیران نالایق را پر کنید.

وی با بیان اینکه دانش آموزان آینده‌سازان این مرز و بوم هستند افزود: سنگر علم و دانش، قله افتخار انقلاب است و باید آموزش در کنار پرورش و تربیت اسلامی به خوبی نهادینه شود تا سبک زندگی انقلابی و اسلامی که برگرفته از سبک زندگی دفاع مقدس است در جامعه جاری شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در ادامه به اغتشاشات اخیر اشاره‌ای داشت و گفت: طی روزهای گذشته شاهد بودیم که برخی به بهانه فوت یک بانو که همه ما از فوت این هموطن ناراحت هستیم چگونه به مقدسات ما توهین کردند و با آشوب در کشور به دنبال اهداف خاص خود بودند.

مهدی بیان کرد: کسانی که قرآن آتش می‌زنند، عکس سردار سلیمانی عزیز را می‌سوزانند و پرچم مقدس کشورمان را به آتش می‌کشند قطعاً دسیسه‌ای پشت پرده دارند و هدف آنها ابراز ناراحتی از فوت این هموطن نیست و همان‌طوری که سرشبکه‌های آنان در خارج از کشور بیان می‌کنند آنها به دنبال تجزیه کشور و نابودی نظام هستند.

وی با بیان برخی سلبریتی‌های خائن جای جلاد و شهید را برای مردم عوض کردند اضافه کرد: برخی از این خارج‌نشینان و حامیان آنها در داخل چرا زمانی که کشور بمباران می‌شد، دارو تحریم می‌شد و... ساکت بودند و الان دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند؟ قطعاً هدف آنها تنها تجزیه کشور و ضربه به بدنه این انقلاب استوار بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه ادامه داد: چرا برخی شبکه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین راه تحریم مردم کشور را به آمریکا یاد می‌دهند؟ مگر شما نگران این مردم نبودید؟ اما نتوانستید چهره کثیف خود را پنهان کنید و بر همگان آشکار شد که چه چیزی در ذهن خود متصور کرده‌اید.

مهدی فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه را عامل سیاه‌نمایی فضای کشور و القای ناامیدی در بین مردم دانست و گفت: در حالی که کشورها اروپایی اکنون دغدغه انرژی و مواد غذایی را دارند اما طوری در رسانه‌ها وانمود می‌کنند که مردم ایران حتی غذا برای خوردن ندارند.

وی افزود: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران هر روز استوارتر و قدرتمندتر از دیروز به اذعان خود کشورهای خارجی در حال پیشروی در اهداف خود است و مردم با بصیرت و ولایی و انقلابی ما اجازه تحرک به دشمنان را نخواهند داد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تأکید کرد: دشمنان در آشوب‌های اخیر به دنبال تضعیف نیروی انتظامی به‌عنوان حافظان نظم و امنیت داخلی هستند تا اهداف شوم خود را پیاده کنند.

گفتنی است در این مراسم از تعدادی از دانش آموزان و خانواده شهید رضا هوشیار تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول