اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دختران در کشور با حفظ پوشش و عفاف به آنچه می خواهند، می رسند

استاندار زنجان گفت: دختران در کشور با حفظ پوشش و عفاف به آنچه می خواهند، می رسند.

دختران در کشور با حفظ پوشش و عفاف به آنچه می خواهند، می رسند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان در جمع دانش آموزان، خطاب به آنها اظهار کرد: امیدواریم پس از دو سال بازگشایی با انرژی در کلاس درس حضور داشته باشید.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ما هیچ ضمانتی نداریم که در بین شما استعدادی مثل ابوعلی سینا و شهید شهریاری نیست، گفت: قطعا ما در بین شما استعدادهای خوبی داریم، اما نخستین کسی که باید نسبت به استعداد خودش حساس باشد، دانش‌آموزان هستند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین کفران نعمت این است که شخص از استعداد خود استفاده نکرده یا برای آن تلاش نکند، افزود: دانش‌آموزان خودشان باید نسبت به داشته‌هایشان حساس باشند.

افشارچی افزود: رسیدن به اهداف بزرگ به آسانی به دست نمی‌آید و باید برای شکوفایی استعدادها تلاش کرد، چون من معتقدم از بین دانش‌‌آموزان استعدادهای برتری شکوفا خواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در این کشور دختران با حفظ پوشش و عفاف به هرجایی که می‌خواهند می‌رسند، گفت: دکتر، ورزشکار و جراحان بسیاری در کشور داریم که از بین همین دختران هستند.

وی افزود: قدر خودتان را بدانید و از استعدادی که دارید برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید، اما در کنار این موضوعات به تهذیب نفس و نمازتان هم وقت بگذارید و تلاش کنید.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول