اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دانش آموزان درصدد جستجوی شبه افکنی دشمنان باشند

استاندار خراسان‌شمالی خطاب به دانش آموزان با توجه به شبه افکنی‌هایی اخیر دشمنان در جامعه گفت: اگر پاسخ سوالی را نمی‌دانیم دلیل بر مطلب اشتباه نیست لذا شما دانش آموزان درصدد جستجوی پاسخ باشید.

دانش آموزان درصدد جستجوی شبه افکنی دشمنان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان‌شمالی اظهار کرد: دانش آموزان در هفته گرامیداشت دفاع مقدس شهید فهمیده و مدافعان حرم را اسوه و الگو در پیشبرد اهداف تحصیلی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه توجه به مقوله نماز موجب افزایش راندمان مطالعه دانش آموزان خواهد شد، گفت: دانش آموزان برای داشتن کارنامه موفق در پایان سال نماز را بعنوان یک انرژی معنوی در تقویت حافظه و داشتن ذهن پویا در سرلوحه خود قرار دهند.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: توجه به معنویات و طی کردن مسیر خدا موجبات توفیق بیشتر را فراهم می‌کند.

وی خطاب به دانش آموزان با توجه به شبه افکنی‌هایی اخیر دشمنان در جامعه بیان داشت: اگر پاسخ سوالی را نمی‌دانیم دلیل بر مطلب اشتباه نیست لذا شما دانش آموزان درصدد جستجوی پاسخ باشید.

حسین نژاد در ادامه تاکید کرد: دشمنان با شبه افکنی درصدد تضعیف اعتقادات ما هستند که در این مسیر حملات دشمنان چند بعدی بوده که یکی از این ابعاد ضعف ایمان است لذا دانش آموزان، ایمان را رمز پیروزی خود قرار دهند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول