اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستگاه قضایی با جدیت به تکلیف قانونی خود در برابر عوامل اصلی آشوب ‌ها عمل می‌کند

استاندار مرکزی به اتفاق رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان با حضور در محل نگهداری بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر، ضمن بررسی شرایط نگهداری این افراد، حدود ۲ ساعت با برخی از آنان گفتگو کرد.

دستگاه قضایی با جدیت به تکلیف قانونی خود در برابر عوامل اصلی آشوب ‌ها عمل می‌کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، شب گذشته فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی به اتفاق رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان با حضور در محل نگهداری بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر، ضمن بررسی شرایط نگهداری این افراد، حدود ۲ ساعت با برخی از آنان گفتگو کردند.

استاندار مرکزی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: دشمنان  انقلاب اسلامی که تحمل دیدن موفقیت‌ها و جرأت رویارویی مستقیم با ایران اسلامی را ندارند، با استفاده از ابزارهای فریب و کمک ایادی داخلی خود و تحریک برخی جوانان و نوجوانان آنها را برای ایجاد اغتشاش و ناامنی به خیابان‌ها می‌کشانند و در مراحل بعد اوباش و تروریست‌ها نیز در این زنجیره به دستور هدایت‌گران اصلی وارد میدان می‌شوند.

وی افزود: به حاشیه بردن اعتراضات مردمی و انتخاب مسیر نادرست برای بیان مطالبات، حاصلی جز شادی دشمنان و برهم زدن نظم و امنیت در پی ندارد.

استاندار مرکزی بیان کرد: دستگاه قضایی با جدیت به تکلیف قانونی خود در برابر افرادی که آگاهانه به امنیت عمومی خدشه وارد کرده و آب در آسیاب تروریست‌ها ریختند، عمل خواهد کرد.

استاندار مرکزی با تقدیر و تشکر از زحمات نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و تمام عواملی که در طی چند روز گذشته برای تأمین نظم و امنیت تلاش کردند و همچنین قدردانی از حضور هوشمندانه مردم  افزود: در طول سه شب گذشته از نحوه استقرار و عملکرد عوامل انتظامی، سپاه و بسیج بازدید به عمل آمد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این عزیزان و فرماندهان میدان قرار داشتیم که جا دارد از همه آنان تقدیر و تشکر کنیم. 

رییس شورای تأمین استان مرکزی تصریح کرد: در راه تأمین امنیت و آرامش این کشور شهدای بسیاری جان شیرین خود را فدا کرده‌اند و قطعاً مردم ایران اسلامی اجازه نخواهند داد، اوباش و اراذل با هدایت دشمنان قسم خورده این کشور، خون این شهدا را پایمال و خدشه‌ای به امنیت کشور وارد کنند.

وی با اشاره به راهپیمایی بزرگ و پرشور امت رسول الله در سراسر کشور و استان مرکزی، ابراز کرد: در این راهپیمایی شاهد قدرشناسی مردم از جانفشانی و تلاش‌های حافظان امنیت بودیم که بدون هیچ‌گونه بیم و تردیدی در برابر آشوب‌گران و متجاوزین به امنیت ایستادگی کردند و اجازه ندادند امنیت و آرامش کشور فدای فرصت‌طلبی ضدانقلاب و تروریست خارج‌نشین و ایادی بی‌بصیرت آنان در داخل کشور قرار گیرد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول