اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نمایشگاه بین‌المللی «از غربت تا عظمت» برپا شد+ عکس

نمایشگاه بین‌المللی «از غربت تا عظمت» در دامغان برپا شد.

نمایشگاه بین‌المللی «از غربت تا عظمت» برپا شد+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، نمایشگاه بین‌المللی «از غربت تا عظمت» صبح امروز در حاشیه اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» با حضور اندیشمندان ۳۶ کشور و فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت در دانشگاه دامغان برپا شد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در بازدید از این نمایشگاه گفت: تقدیم سه هزار شهید سرافراز، ۴۲ شهید مدافع حرم و بیش از هفت هزار جانباز گران‌قدر از افتخارات استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس و مقاومت اسلامی است.‌

وی از حضور سفرای کشورهای بولیوی و نیکاراگوئه، نماینده دفتر ونزوئلا، سفارت فلسطین و جنبش حماس و سایر میهمانان خارجی و داخلی در اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» قدردانی کرد.

استاندار سمنان همچنین از تلاش تمام دست‌اندرکاران این اجلاسیه و میهمانان و مدعوان قدردانی کرد.

اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» عصر امروز با حضور اندیشمندان ۳۶ کشور و فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت در دامغان برگزار شد.

برنامه‌های بسیار شاخصی برای هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در نظر گرفته شده بود که با همدلی و حمیت به‌خوبی برگزار و تبیین شد.

اختتامیه هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، استاندار سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه دامغان و سایر میهمانان داخلی و خارجی در سالن دانشگاه دامغان برگزار شد.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول