اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سفر ۵۶۲ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی سمنان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از جابه‌جایی بیش از ۵۶۲ هزار نفر مسافر در شش ماهه اول امسال با ناوگان حمل‌ونقل عمومی این استان خبر داد.

سفر ۵۶۲ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در شش ماهه اول امسال بالغ بر ۵۶۲ هزار نفر سفر درون استانی و برون‌استانی خود را با ناوگان حمل‌ونقل عمومی انجام داده‌اند و این میزان جابجایی مسافر در قالب 83 هزار و 50 سفر انجام شده است.

وی از فعالیت یک هزار و 108 راننده در حوزه مسافر خبر داد و اظهار کرد: در این بازه زمانی 14 هزار و 564 سفر با اتوبوس، 10 هزار و 166 سفر با مینی‌بوس و 58 هزار و 320 سفر با سواری‌های عمومی بین‌شهری انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بیان کرد: ناوگان مسافری شهرستان‌های شاهرود با 30 هزار و 828 سفر و سمنان با 22 هزار و 270 سفر بیشترین نرخ جابه‌جایی را در شش ماهه گذشته داشته‌اند.

منصورکیایی به فعالیت ۸۴۱ ناوگان مسافری اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری در استان اشاره کرد و گفت: ۴۰ شرکت مسافری در چهار پایانه استان در حال خدمت‌رسانی به مردم و مسافران هستند.

وی نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل عمومی را یکی از وظایف مهم اداره کل خواند و یادآور شد: به‌منظور ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی با همکاری پلیس راه استان به‌طور مستمر در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزود: سامانه گویای ۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان است.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول