اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دشمنان رویای تجزیه ایران را به گور خواهند برد/ همراهی برخی سلبریتی‌ها با اغتشاش‌گران

یک مدرس دانشگاه با بیان اینکه دشمنان رویای تجزیه ایران را به گور خواهند برد، گفت: اتاق فرمان اغتشاش از طریق سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، به دنبال آشوب در کشور است.

دشمنان رویای تجزیه ایران را به گور خواهند برد/ همراهی برخی سلبریتی‌ها با اغتشاش‌گران

آرش پاک اندیش، پژوهشگر و مدرس دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به هدف دشمن مبنی بر براندازی و تجزیه کشور گفت: تروریست های اجاره‌ای رویای تجزیه ایران را در دستور کارشان دار‌ند و تاکتیک اصلی دشمن سازماندهی نیروها از پایین است اما قطعاً این هدف را با خود به گور خواهند برد.

وی با بیان اینکه در چارچوب ابزارهای عملیات نظامی جدید، ناتو جنگ افزارهای شناختی را بعنوان حوزه‌ای جدید برای کارزار نظامی تعریف کرده است، افزود: سرویس های جاسوسی آمریکایی-صهیونیستی به دنبال طراحی سیگنالی مناسب برای هدایت جوامع به سمت و سویی که آنها می‌خواهند، هستند و در حقیقت با تکیه بر عوامل داخلی‌شان به دنبال یک مهندسی اجتماعی در ایران می‌باشند.

پاک اندیش تصریح کرد: در این بین پدیده نفاق جدید در شرایطی بروز کرد که عناصر شاخص فتنه اخیر در حلقه های مختلف با اتخاذ مواضع دیکته شده از سوی اتاق عملیات سرویس های جاسوسی، نظام جمهوری اسلامی را قربانی هوس های شیطانی خود کردند و به همین دلیل است که نام مرحومه «مهسا امینی» به رمز آشوب تبدیل شد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر ضعف دشمن در برابر انقلاب اسلامی ایران افزود: آمریکایی‌ها و صهیونیست ها بخوبی می دانند که دیگر توان رویارویی سخت با ایران را ندارند لذا پروژه خود را در بستر نبرد هیبریدی با ایران طراحی کرده‌اند.

پاک اندیش در نقد جریان شیفته غرب عنوان داشت: در طول تاریخ پرچمداران جریان موسوم به روشنفکری در ایران عمدتاً خودشان دلال معامله های خسارت بار به نفع کشورهای سلطه جو مانند انگلیس بوده اند و در حوادث اخیر دیدیدم که اقلیتی فرصت طلب و موج سوار که عنوان سلبریتی را یدک می کشند با وجود دریافتی های چند ده میلیاردی در بستر همین نظام، با اقدامات گروهک های تروریستی همنوا شدند.

وی به روایت مغرضانه بنگاه‌های سخن پراکنی غرب از توان انقلاب اسلامی با همدستی پادوهای رسانه‌ای جریان تحریف اشاره کرد و افزود: تمام هدف دشمن ناامیدی جوانان از آینده و سست کردن اراده‌هاست. در سند استراتژی پنتاگون در سال ۲۰۱۲ به موضوع جنگ روایت‌ها یا ایده‌ها اشاره شده و دشمن در این جنگ سرمایه‌های اجتماعی را نشانه گرفته است.

پاک اندیش خاطرنشان کرد: به تعبیر دقیق مقام معظم رهبری «بدون نیروی جوان مؤمنِ پُرانگیزه‌ پُرتوان، این بارِسنگین جمهوری اسلامی پیش نخواهد رفت» و لذا آینده ایران عزیز با تکیه بر توان داخلی و به همت جوانانی که وفادارانه در دفاع از استقلال همه جانبه کشور ایستاده اند بسیار درخشان است.

وی همچنین با اشاره به استراتژی نفوذ جریانی دشمن در میان نخبگان افزود: دشمن در زمینه تطمیع و جذب نخبگان متمرکز شده و در این راستا به دنبال تغییر نگرش مدیران دانشگاهی نسبت به عناصر انقلابی فعال در دانشگاه‌ها است و این همان نفوذ جریانی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول