اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

نحوه انتخاب بهترین باربری کامیون

انتخاب باربری کامیون یکی از دغدغه های همیشگی تمام افرادی بوده که برای حمل بار خود به دنبال یک باربری می گردند که با خیال آسوده بار خود را جا به جا کنند.

نحوه انتخاب بهترین باربری کامیون

اگر بخواهیم یک باربری کامیون حرفه ای و مورد اطمینان را معرفی کنیم، کدام باربری برای ما مناسب‌ تر است. طبیعتا باربری در سراسر کشور بسیار زیادی داریم اما به دلایل مختلف نمی‌توانیم با خیال راحت خدمات این شرکت‌ ها استفاده کنیم. از طرفی بسیاری از ما دوست داریم کیفیت بالا در برابر قیمت پایین باشد. حالا می‌خواهیم ببینیم بهترین باربری کامیون کدام است و شرکت‌های باربری را با هم مقایسه کنیم.

یک شرکت باربری کامیون دارای چه خصوصیاتی است؟

شرکت یا موسسه ی ثبت شده باشد و دارای مجوز حمل از ادارات مربوطه مانند راهداری باشد.
توانایی صدور بارنامه رسمی را داشته باشد.
امکان صدور بیمه نامه برای جبران خسارت احتمالی بر اساس ارزش کالا را داشته باشد.
از رانندگان حرفه ای دارای کارت هوشمند و همچنین ماشین های تایید شده استفاده نماید.

تمامی مواردی که در بالا ذکر شد فقط استاندارد های یک شرکت حمل کالا می باشد که تمام شرکت های باربری می بایست آن شرایط را داشته باشند. آیا موارد دیگری وجود دارد که بتوان با خیالی آسوده، کالا خود را به دست آن باربری سپرد وجود دارد؟

در جواب باید بگوییم که سابقه شرکت باربری یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. شما می توانید انتخاب کنید با شرکت های نو پایی کار کنید که نه تجربه لازم برای حمل بار را ندارند و یا به نوعی خود فقط در این زمینه دلال هستند و از خدمات شرکت های دیگر استفاده می کنند.

یا با کمی تامل بیشتر شرکت یا موسسه ای را انتخاب کنید که در این صنعت دارای سابقه طولانی و نامی آشنا باشد، حرفه ای باشد و خود در تمامی مراحل حمل بار در کنار شما باشد و در صورت هر گونه مشکل پاسخگو باشند.

 

در زمینه حمل بار از تهران به شهرستان باید به این نکته توجه کنید که هر شرکت فقط می تواند از منطقه ای که مجوز صدور بارنامه را دارد کار حمل و نقل کالا را انجام دهد و حمل بار بدون صدور بارنامه کاری مغاییر با قانون است و مشکلات زیادی را ایجاد می نماید.

یک باربری مناسب در زمان عقد قرارداد با مشتری موارد زیر را اعلام می دارد و تا انتهای مراحل حمل و نقل به موارد ذکر شده پایبند است.

 

راهنمایی برای انتخاب ماشین مناسب حمل بر اساس نوع و ابعاد و وزن بار
تعیین هزینه باربری در زمان عقد قرارداد
عقد قرارداد شفاف و بدون هیچگونه ابهام با مشتری
عدم تاخیر در انجام وظایف و انتقال نیروی باربری به محل
استفاده از پرسنل متخصص و دارای توان و دانش کافی
صدور بارنامه دولتی
ارائه بیمه باربری

معرفی موسسه ی حمل و نقل تهران سعادت

باربری تهران سعادت فعالیت خود را به صورت رسمی در بخش داخلی از سال ۱۳۲۶ و با تاسیس موسسه حمل و نقل تهران سعادت در خصوص حمل و نقل انواع کالاهای جاری، ترافیکی و ماشین آلات سنگین دولتی و غیر دولتی از مبدا تهران به سراسر شهرها و استانها، گمرکات و بنادر کشور آغاز نمود. باربری تهران سعادت با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و حرفه ای، انبارهای ملکی، غرفه در پایانه حمل و نقل واقع در نسیم شهر و با ایجاد و دارا بودن نمایندگی در اکثر شهرهای ایران در تلاش است تا بتواند بهترین خدمات ممکن را به مشتریان گرانقدر خود ارائه دهد.

معرفی شرکت حمل و نقل بین المللی سعادت سرعت

شرکت حمل و نقل بین المللی سعادت سرعت با مسئولیت محدود جهت حمل بار به صورت بین المللی از سراسر نقاط جهان تاسیس شد. این شرکت با دارابودن بیش از ۱۰۰ نمایندگی در کشور های جهان و همچنین رکورد بیشترین تعداد حمل و نقل کانتینری با همکاری شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی و همچنین دارای دفاتر متعدد ملکی در کشور ایران و کشور های همسایه می باشد.

 

بالغ بر ۲۵۰ نیروی کار فعال در این شرکت به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند. حمل بار به صورت ترکیبی شامل زمینی، دریایی، هوایی و ریلی به همراه صدور بارنامه بین المللی و حمل بار ترانزیتی زمینی و دریایی با مجوز صدور بارنامه از کنوانسیون های بین المللی مانند فیاتا، سی ام آر، یاتا و کارنه تیر می باشد.

 

    واردات و صادرات از کشور های آسیایی و اروپایی

    صادرات انواع مواد خام نفتی و پتروشیمی

    صادرات انواع مواد معدنی

    خدمات کشتیرانی

    نمایندگی در تمامی گمرکات کشور

    حمل بار کانتینری

    حمل بار خطرناک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول