اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: خون شهدای جِنین هرگز هدر نخواهد رفت

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به جنایت امروز نظامیان صهیونیست در اردوگاه جِنین واقع در کرانه باختری و شهادت چهار فلسطینی واکنش نشان داد.

جهاد اسلامی: خون شهدای جِنین هرگز هدر نخواهد رفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت چهار فلسطینی در اردوگاه جِنین تأکید کرد که خون شهدای بی‌گناه هرگز هدر نخواهد رفت.

وی گفت که مقاومت مردمی در برابر جنایت‌ها و تجاوزات صهیونیست‌ها با قدرت ادامه دارد.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، سلمی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی به ارتکاب جنایت و تروریسم علیه ملت فلسطین و سرزمین آن و یورش به اردوگاه‌ها و هدف قرار دادن فرزندان و جوانان آزاده قهرمان در جِنین ادامه می‌دهد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین تأکید کرد که مقاومت فلسطین هرگز تسلیم شدن را نمی‌پذیرد و به مقابله با جنایت‌های رژیم اشغالگر ادامه خواهد داد و به سلاح و خط‌مشی ثابت خود پایبند است.

وی با اشاره به سالروز یورش «آریل شارون» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به مسجدالأقصی و همزمانی آن با شهادت چهار فلسطینی گفت که ملت فلسطین بار دیگر تأکید می‌کند که راه مقاومت با وجود همه جانفشانی‌ها ادامه دارد.

صبح امروز چهارشنبه نظامیان صهیونیست با یورش به اردوگاه جِنین و منزل پدری شهید «رعد حازم» مجری عملیات ضد صهیونیستی در تل‌آویو، چهار فلسطینی از جمله برادر او را به شهادت رساندند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول