اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

شاه حسینی: اگر تصویر درستی از مضامین اخلاقی در سینمای ما بود؛ چنین حوادث تلخی اتفاق نمی‌افتاد

انسیه شاه حسینی؛ فیلمنامه‌نویس و کارگردان گفت: نهادهای فرهنگی در نمایش تصویر ارزش‌های انقلاب اسلامی باید گام بلندی در معرفی انقلاب به جوانان بردارند.

شاه حسینی: اگر تصویر درستی از مضامین اخلاقی در سینمای ما بود؛ چنین حوادث تلخی اتفاق نمی‌افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس، انسیه شاه حسینی؛ فیلمنامه‌نویس و کارگردان گفت: اگر تصویر درستی از مضامین اخلاقی، انقلابی و دینی در سینمای ما بود؛ چنین حوادث تلخی اتفاق نمی‌افتاد.نهادهای فرهنگی در نمایش تصویر ارزش‌های انقلاب اسلامی کوتاهی کرده‌اند و باید گام بلندی در معرفی انقلاب به جوانان بردارند.

 انسیه شاه حسینی؛ فیلمنامه‌نویس و کارگردان آثاری چون: زیباتر از زندگی، پنالتی، شب بخیر فرمانده، غروب شد بیا و... در رابطه با حواشی مرگ خانم مهسا امینی، حوادث اخیر و علت بروز چنین رخدادهایی به مصاحبه پرداخت.

 فیلمنامه‌نویس و کارگردان متعهد کشورمان در خصوص آشوب‌های اخیر اظهار داشت: اگر تصویر درستی از مضامین اخلاقی، انقلابی و دینی در سینمای ما بود؛ چنین حوادث تلخی اتفاق نمی‌افتاد. بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و ارادتم به عنوان یک هنرمند به این انقلاب هر روز بیشتر می‌شود. نهادهای فرهنگی در نمایش تصویر ارزش‌های انقلاب اسلامی کوتاهی کرده‌اند و این توقع و انتظار، بخصوص از بسیج می‌رود که گام بلندی در معرفی انقلاب به جوانان بردارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول