اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

نقش موثر روایتگری درست دوران دفاع مقدس برای جوانان

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بر روایت گری درست از دوران دفاع مقدس برای جوانان نسل امروز تاکید کرد.

نقش موثر روایتگری درست دوران دفاع مقدس برای جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع اظهار کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس وظیفه همه است و رزمندگان برای ما سرمایه عظیمی هستند سرمایه ای که می تواند در ساختن ایرانی آباد تر بسیار کمک کننده باشد.

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: امروز ملت ها و کشور ها دوست دارند سرمایه داشته باشند تاریخ ندارند اما تاریخ را می دزدند اما ایران ما تاریخی بسیار پر افتخار دارد.

وی افزود: باید همواره یاد و خاطره شهدای و رزمندگان دوران دفاع مقدس را گرامی بداریم و از این امر مهم به هیچ عنوان خسته خواهیم شد و هر سال بهتر و پر شور تر از سال گذشته بر این مهم اهتمام می ورزیم چرا که باید سرمایه های بزرگ را قدر بدانیم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه روایت گری یک هنر است گفت: روایت گری حضرت زینب در آن زمان ورق را برگرداند و امروز برای ما اصل هدفی است که انبیا ترسیم کرده اند و با صلابت راه امام و شهدا را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به تحرکات دشمن در اغتشاشات اخیر نیز گفت: هجمه رسانه ای که دشمن برای ایران وارد می‌کند بر هیچ کشوری وارد نمی‌کند دشمن به سینه خوابیده برای ضربه زدن به نظام اما تا زمانی که روحیه جهاد است و رزمنده ما با حسرت آرزوی شهادت می‌کند و این روحیه را توانسته منتقل کند
ملت به ستوه نمی آید و شکست نمی‌خورد.

انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول