اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اعتبار مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌های بوشهر افزایش یافت

استاندار بوشهر گفت: اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان افزایش یافته است و شهرداری‌های ۴۰‌ گانه استان بوشهر امسال یک طرح و کار ماندگار در شهرها اجرا می‌کنند.

اعتبار مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌های بوشهر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه امسال ظرفیت اعتباری شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان افزایش یافته است، اظهار داشت: افتتاح و آغاز ساخت طرح‌های عمرانی در استان بوشهر مختص ایام ویژه از جمله هفته دولت و دهه فجر نیست، بلکه در همه ایام سال شاهد بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها خواهیم بود.

استاندار بوشهر کمک به ظرفیت اعتباری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را مورد تأکید قرار داد و افزود: طرح‌های عمران شهری و روستایی بر اساس مطالبات مردم تسریع می‌یابد که افتتاح زمین چمن مصنوعی توسط شهرداری بندر دیر در این راستا است.

وی ادام داد: کمک اعتباری به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان باید فقط صرف طرح‌های عمرانی شهرها و روستاها شود. شهرداری‌های 40گانه استان بوشهر امسال یک طرح و کار ماندگار در شهرها اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول