اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرماندار ری: سختگیری‌ سازمان نوسازی، مانع ایمن‌سازی مدرسه کلین است

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه مدرسه ۶ کلاسه روستای کلین بخش فشافویه ناایمن است، گفت: سختگیری‌های غیرقابل قبول و آیین نامه‌های دست و پاگیر سازمان نوسازی مانع از جلب همکاری خیّران برای ساخت و مناسب سازی این مدرسه شده است.

فرماندار ری: سختگیری‌ سازمان نوسازی، مانع ایمن‌سازی مدرسه کلین است

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به بازدید از مدرسه روستای کلین در بخش فشافویه اظهار کرد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی، به همراه بخشدار فشافویه و مدیر آموزش و پرورش این منطقه از مدرسه ۶ کلاسه کلین بازدید کردیم و تجهیزات و امکانات آموزشی به دانش آموزان این روستا اهدا شد.

وی گفت: هم اکنون ۶۵ دانش آموز در مدرسه ۶ کلاسه روستای کلین مشغول به تحصیل هستند، در حالی که این مدرسه فرسوده و ناایمن است. 

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به ورود یک خیّر برای بازسازی مدرسه ۶ کلاسه روستای کلین تصریح کرد: این خیّر ۲ سال قبل برای اصلاح و بهبود این مدرسه ورود کرده بود و فقط به خاطر سختگیری های سازمان نوسازی مدارس، از تصمیم خود عقب نشینی کرد.

زمانی ادامه داد: سختگیری های غیر قابل قبول و آیین نامه های دست و پاگیر سازمان نوسازی مانع از جلب همکاری خیّران برای ساخت و مناسب سازی مدارس می شود و روستای کلین نیز شاهد چنین بی مهری قرار گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حین بازدید و در محل مدرسه روستای کلین با همین خیّر برای جلب مشارکت و همکاری تماس گرفته و خواستار ورود مجدد برای کمک به بهبود وضعیت این مدرسه در روستای کلین شدیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول