اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سروری: عملکرد نمایندگان مورد حمایت شورای ائتلاف بررسی می‌شود

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: نظارت مستمر بر فعالیت نمایندگان در عرصه‌های مختلف از سوی شورای ائتلاف وجود داشته و این‌گونه نخواهد بود که نیرویی بر خلاف قواعد شورا عمل کند و همچنان از حمایت این مجموعه برخوردار باشد.

سروری: عملکرد نمایندگان مورد حمایت شورای ائتلاف بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، پرویز سروری امشب در نشست فصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان، اظهار کرد: دولت سیزدهم فرصت طلایی برای پاس‌داشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، همچنان‌که رویکردهای یک سال گذشته دولت نیز تا کنون مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت در حوزه رویکردها گام‌های موثری برداشته و مطالبات رهبری را محقق سازد و نمره مثبتی را از مقام معظم رهبری بگیرد.

نائب رئیس شورای ائتلاف کشور با بیان اینکه حرکت روبه‌جلوی آینده با فراموشی گذشته امکان‌پذیر نیست، افزود: اگر عنوان تذکر را در درون خود قرار دهیم حواشی و غفلت به وجود نیامده و حرکت رو به جلو شکل می‌گیرد.

سروری بر تشریح و بررسی عملکردهای دولت سیزدهم تاکید و تصریح کرد: باید دید محصول خروجی در حوزه‌های کاری چه میزان موفق عمل کرده و مطالبه رهبری را محقق ساخته و تنها بر روی انتصابات متمرکز نشویم.

وی ضمن تاکید بر امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه، مطالبه‌گری مشفقانه را یک ضرورت دانست و گفت: باید مطالبه‌گری درستی از خواسته‌ها انجام بگیرد و عملکردها به خوبی برای مردم تشریح و تبیین شود.

نائب رئیس شورای ائتلاف کشور با بیان اینکه وحدت و انسجام نیروهای انقلابی هزینه دارد، بیان داشت: مراحل پایانی کار نظارت شورای ائتلاف بر عملکرد نمایندگان مجلس و شورای شهر انجام شده و در صورت نهایی شدن به مراکز ابلاغ خواهد شد.

سروری تصریح کرد: نظارت مستمر بر فعالیت نمایندگان در عرصه‌های مختلف از سوی شورای ائتلاف وجود داشته و این‌گونه نخواهد بود که نیرویی بر خلاف قواعد شورا عمل کند و همچنان از حمایت این مجموعه برخوردار باشد.

وی، شورای ائتلاف را برآمده از همه ظرفیت‌ها و جریانات انقلابی عنوان و بیان کرد: به دنبال از بین بردن نگاه پدرخواندگی و نگاه از بالا به پایین هستیم و از همه نظرات برای ارتقای مجموعه استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول