اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تمدید خرید تضمینی گندم کشاورزان در زنجان تا 15 مهر

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تمدید خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی تا روز 15 مهر ماه ۱۴۰۱ در استان خبر داد.

تمدید خرید تضمینی گندم کشاورزان در زنجان تا 15 مهر

ولی اله زمانی ، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در تشریح جزئیات خرید تضمینی گندم کشاورزان، اظهار کرد: تاکنون بیش از 210 هزار و 652 تن گندم کشاورزان از طریق سیلوی‌های استان خریداری شده است و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز می شود.

ولی اله زمانی با اشاره به اینکه بیش از 57 درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، ادامه داد: اکنون بیش از 13 هزار و 827 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزانی زنجان که تا تاریخ 8 مرداد ۱۴۰۱ گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، از طریق بانک عامل (کشاورزی) پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه محموله‌های گندم تحویلی گندمکاران افزایش بیش از 3 برابری داشته است، اظهار کرد: تاکنون 38815 محموله گندم از 14314 گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و خصوصی جهت برنامه ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره می شود.
زمانی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران عزیز تا آخر شهریور ماه سال جاری به حساب آنان واریز می گردد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و 10 هزار و 920 تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول