اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری نشست «جهاد تبیین با نگاهی بر ارزش‌های دفاع مقدس» در گرمسار

نشست بصیرتی با موضوع «جهاد تبیین با نگاهی بر ارزش‌های دفاع مقدس» در گرمسار برگزار شد.

برگزاری نشست «جهاد تبیین با نگاهی بر ارزش‌های دفاع مقدس» در گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، صبح امروز هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، نشست بصیرتی با موضوع «جهاد تبیین با نگاهی بر ارزش‌های دفاع مقدس» با حضور سرهنگ محمد سجادی‌نیا، رزمنده و ایثارگر دوران هشت سال دفاع مقدس و دانشجوی دکترای حقوق بین‌الملل، حسن نورمحمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار و جمعی از مسؤولان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار در کتابخانه عمومی شهدای گرمسار برگزار شد.

سجادی‌نیا، رزمنده و ایثارگر دوران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تجلیل از دوران طلایی دفاع مقدس، از زحمات برگزارکنندگان این جلسه تقدیر کرد و افزود: زمانی که نوای جنگ توسط صدام ملعون نواخته شد، ابداً دشمنان فکر نمی‌کرد ملت ایران بتواند حتی یک هفته مقابل حملات گسترده آن‌ها دوام بیاورد.

وی تصریح کرد: عظمت ملت غیور و قهرمان ایران بود که سبب شد، هشت سال با کمترین امکانات و تجهیزات مقابل دشمن متجاوز سر خم نکند و با دفاع جانانه از ایران اسلامی تاریخی سربلند برای این کشور رقم زند.

سجادی‌نیا با اشاره به اتفاقات اخیر و اغتشاشات برخی عوامل نفوذی و سرسپرده منافقین کوردل نیز گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 و کوتاه شدن دست استکبار از منابع و ذخایر عظیم منطقه، این توطئه‌ها همواره در حال شکل‌گیری بوده و هست.

وی بیان کرد: این دست دشمنی‌ها دور از انتظار نیست؛ اما ملت ولایتمدار، غیور و شریف ایران با حضور به‌موقع و همیشه خود در صحنه مشت محکمی بر دهان آن یاوه‌گویان و دشمنان فرصت‌طلب می‌کوبد.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول