اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

میراث فرهنگی حامی سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری است/کشتی تفریحی در سد گلابر لنگر می‌اندازد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به سرمایه‌گذاری عظیم صورت گرفته در منطقه گلابر گفت: خریداری کشتی تفریحی با ظرفیت 300 نفر از مهمترین سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته است.

میراث فرهنگی حامی سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری است/کشتی تفریحی در سد گلابر لنگر می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید صفوی در آیین اختتامیه دومین جشنواره« نان و نمک» اظهار کرد: کشور به دنبال رهایی از وابستگی به صنعت نفت است و تنها صنعتی که می‌تواند جایگزین نفت شود، صنعت تمیز گردشگری است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه در اغلب کشورهای دنیا به اهمیت صنعت گردشگری پی برده و به دنبال استفاده از آن هستند، اضافه کرد: کشورهایی همچون ترکیه؛ امارات متحده عربی و قطر از این صنعت استفاده بسیاری کرده‌اند.
صفوی با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشور در حوزه گردشگری گفت: در زنجان نیز 5 مورد از ترین‌های کشور وجود دارد که استفاده از همین ظرفیت‌ها موجب پیشرفت استان خواهد شد.
وی اضافه کرد: وجود گنبد سلطانیه که تمدن بزرگ اسلامی را خود جای داده، منطقه‌ای مثل گلابر که در واقع قطعه‌ای از بهشت محسوب می‌شود، از جمله زیبایی‌های طبیعی و تاریخی استان زنجان است که باید به نحو احسن از آنها استفاده شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان ضمن اعلام آمادگی میراث فرهنگی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری افزود: خوشبختانه در منطقه تفریحی گلابر سرمایه‌گذاری عظیمی صورت گرفته است که امیدواریم در آینده نه چندان دور این منطقه به یک محل پر رفت و آمد به لحاظ حضور گردشگران تبدیل شود.
وی به برخی از امکانات تفریحی رفاهی منطقه گلابر اشاره کرد و گفت: خریداری کشتی تفریحی با ظرفیت 300 نفر از مهمترین سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته است.
انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول